omöjligt att sälja?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ingen som ringer på min hoj heller:(
fel tid att sälja verkar det som....

Jag fick min såld dagen efter jag satte ut min annons..

Ni är väl för dyra gissar jag.

Jag fick min såld dagen efter jag satte ut min annons..

Ni är väl för dyra gissar jag.

vad var det för hoj och vad begärde du för den?

Instämmer, det är lågsäsong och en eve köpare kan pruta ganska mycket om säljaren "måste bli av med hojen".

(svarar på eve frågor via pm)

har ju faktiskt skrivit bud med kanske måste skriva lägg vad du vill bud hehe

Last edited:
Själv skulle jag inte köpa en omlackad hoj för i närheten av vad en originallackad kostar, kanske för halva priset eller så. Fast den är ju väldigt fin. :)

Men utöver det, köper man hoj nu är det ju i princip i spekulationssyfte och även då skall en hoj kosta kanske 20-30% mindre än i april/maj tycker jag, lite beroende på modell och prisläge.

R1 dussinhoj ja det är nog bäst :D

:pannkyss skoja lite, håller :tummenupp

hehe :tungan

Själv skulle jag inte köpa en omlackad hoj för i närheten av vad en originallackad kostar, kanske för halva priset eller så. Fast den är ju väldigt fin. :)

Men utöver det, köper man hoj nu är det ju i princip i spekulationssyfte och även då skall en hoj kosta kanske 20-30% mindre än i april/maj tycker jag, lite beroende på modell och prisläge.

jo det e klart.. kanske därför folk undrar jag har en liten känsla av att det är för omkopplaren e sönder med?

Last edited:
hehe :tungan

jo det e klart.. kanske därför folk undrar jag har en liten känsla av att det är för omkopplaren e sönder med?

Se till att göra en bra deal me dina päron om du säljer, farsan vart så lättad så han har tagit med mig i testamentet igen :D samt att "nu slipper jag få en hjärtinfarkt det närmaste året tills du finner något annat sattyg att skrämma ihjäl mig me"

"tyvärr är vänster omkopplare sönder (blinkers/helhalv) men den fungerar"

Får inte ihopp det där :S hur menar du hehe :D

"tyvärr är vänster omkopplare sönder (blinkers/helhalv) men den fungerar"

Får inte ihopp det där :S hur menar du hehe :D

den saknar en liten plast bit på höljet men alla knappar fungerar så den e sönder men fungerar låter lite skumt kanske hehe

Se till att göra en bra deal me dina päron om du säljer, farsan vart så lättad så han har tagit med mig i testamentet igen :D samt att "nu slipper jag få en hjärtinfarkt det närmaste året tills du finner något annat sattyg att skrämma ihjäl mig me"

hehe okej... nja det e ganska lugnt för min del får väl skaffa en ny hoj till våren sen så då blir man väl bara struken igen :D

Last edited:
vad var det för hoj och vad begärde du för den?

har ju faktiskt skrivit bud med kanske måste skriva lägg vad du vill bud hehe

Det var en CBR 929 -00:a med 1800mil på mätaren, aldrig lagd, endast små repor på kutsen, 3 ägare. Skickade med nya däck (omonterade). Begärde 60' vilket jag visste var i överkant. Både jag och köparen blev nöjd med priset till slut iaf som hamnade någonstans mellan 50' & 60'. :)

37tusen hade varit mer rättvist pris tycker jag.
EFtersom du kommer fråga varför så ska jag förklara.

Kompis köpte en r1 med samma mil på mätaren som aldrig har varit vurpad och allt funkade och depåstöd ingick, för 50tusen, detta var när hojjarna låg som högst.

Hoppas du inte tar illa upp.
'/mvh jonas

Tillgång och efterfrågan...och årstid.

37tusen hade varit mer rättvist pris tycker jag.
EFtersom du kommer fråga varför så ska jag förklara.

Kompis köpte en r1 med samma mil på mätaren som aldrig har varit vurpad och allt funkade och depåstöd ingick, för 50tusen, detta var när hojjarna låg som högst.

Hoppas du inte tar illa upp.
'/mvh jonas

Du hittar knappast många R1:or för 37.000 oavsett årsmodell o skick. Möjligtvis om den är mos. Du kan ju PM:a mig när du hittar en hel R1 för dom pengarna :tummenupp

Skriv inte ut att omkopplaren är trasig.
När ev. köpare dyker upp så drar du snabbt av 1600 från ditt
utgångsbud.
Trasiga saker skrämmer bort köpare.
Man ska naturligtvis skriva ut i annonsen om det finns allvarliga fel,
typ motor, trafiksäkerhet.

Skriv inte ut att omkopplaren är trasig.
När ev. köpare dyker upp så drar du snabbt av 1600 från ditt
utgångsbud.
Trasiga saker skrämmer bort köpare.
Man ska naturligtvis skriva ut i annonsen om det finns allvarliga fel,
typ motor, trafiksäkerhet.

Mjaa, men då ska man inte heller säga (nu påstår jag inte att trådstartaren gör detta) att hojen är i absolut toppskick heller.
Det har jag varit med om ett flertal gånger, otrevliga överraskningar.

Som i det här fallet är det ju bättre att säga att omkopplaren har estetiska brister med fungerar utmärkt eller något i den stilen. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back