Silwer
för******
Förstod att det var mig du var ute efter!Mattias skrev:Jag tänkte försöka avverka alla tills det är din tur.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förstod att det var mig du var ute efter!Mattias skrev:Jag tänkte försöka avverka alla tills det är din tur.![]()
bikerwoman skrev:Som sagt, det är kanske dags att lägga av med "tävlandet" på bulten?
Är det värt priset verkligen?
Tråkigt för oss "normalkörare" att man knappt vågar sig ut på bulten eller boge längre eftersom man alltid möter nån halvvägs över på fel sida av vägen som ska försöka slå nåt slags "rekord"!!
Vil ni köra skiten ur hojen så gör det på bana!!
bikerwoman skrev:Som sagt, det är kanske dags att lägga av med "tävlandet" på bulten?
Tråkigt för oss "normalkörare" att man knappt vågar sig ut på bulten eller boge längre eftersom man alltid möter nån halvvägs över på fel sida av vägen som ska försöka slå nåt slags "rekord"!!
Vil ni köra skiten ur hojen så gör det på bana!!
Mattias ansvarar för den vägen. PUNGT!Madhonda skrev:Vart man än kör, när man än kör, och hur man än kör, så ansvarar man själv för sin egen fart o framförande. Eller!!!![]()
*DanTheMan* skrev:Tråkigt med avåkningen ..skönt att det efter omständigheterna gick bra.
BTW
Som sagt, det är kanske dags att lägga av med "mesåkandet" på bulten?
Tråkigt för oss "fortkörare" att man knappt vågar sig ut på bulten eller boge längre eftersom man alltid möter nån halvvägs över på fel sida av vägen som ska försöka slå nåt slags "långsamhetsrekord"!!
Vil ni köra skiten ur hojen så gör det på Bulten.
*DanTheMan* skrev:Tråkigt med avåkningen ..skönt att det efter omständigheterna gick bra.
BTW
Som sagt, det är kanske dags att lägga av med "mesåkandet" på bulten?
Tråkigt för oss "fortkörare" att man knappt vågar sig ut på bulten eller boge längre eftersom man alltid möter nån halvvägs över på fel sida av vägen som ska försöka slå nåt slags "långsamhetsrekord"!!
Vil ni köra skiten ur hojen så gör det på Bulten.
Ingel skrev:krya på dig vem det nu va...
chicks dig scars![]()
Madhonda skrev:För 3 år sen...första gången jag körde där...så kom jag in med för hög hastighet precis i den kurvan, men (det är vad jag tror) tack vare att jag kört en del på bana o visste att det bara är att lägga ner hojen....så lyckades jag rädda mig från en periferikörning. Även om det mest naturliga är när man känner att det går för fort, är att vilja bromsa. Big misstake.!!
//Mad
Liwa1 skrev:Det viktiga är att det gått bra för dom som varit med i olyckan.
bmwjohan skrev:hur kan man gå in i en kurva med för hög hastighet och klara kurvan? är det inte som så att du kört för långsamt i denna kurva innan och detta var första gången du tog den i rätt fart![]()
Madhonda skrev::kocko
Läs om, läs rätt!!!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |