R-1000 skrev:2361487körde en blackbird,har ont i hela kroppen efter att ha flugit runt 15 meter,men man ska vara glad för att man lever...låg medvetslös i diket runt 10 minuter innan ambulansen kom.
Vilken jäkla vurpa...såg artikeln i SA och man får alltid en klump i halsen.
Köp en lott, - nej förresten, du har troligen förbrukat all tur redan!
