Olycka utanför Sala?

Gsxraren

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Brisbane
Hoj
2007-FIREBLADE
Min fru såg en olycka utanför Sala idag! Hon sa att det såg illa ut ringde mig och grät!! Hoppas att allt e ok me de inblandade. Nån som vet???
 
Gsxraren skrev:
2357694 Min fru såg en olycka utanför Sala idag! Hon sa att det såg illa ut ringde mig och grät!! Hoppas att allt e ok me de inblandade. Nån som vet???

Ingen som hört nått? Då måtte det väl ha gått bra!!!
 
Det var min tvillingbror! Han klarade sig utan benbrott. Pekfingret gick åt helvete däremot. Men läkaren sydde ihop det bra!
 
2Wheeldrive skrev:
2358089 Det var min tvillingbror! Han klarade sig utan benbrott. Pekfingret gick åt helvete däremot. Men läkaren sydde ihop det bra!
bra då kan brorsan snart peka finger igen då:tummenupp hälsa honom att krya på sig. Med en sån liten kroppsskada så kan man fråga, Hur gick det med cykeln?
 
crashtestdummy skrev:
2358099 bra då kan brorsan snart peka finger igen då:tummenupp hälsa honom att krya på sig. Med en sån liten kroppsskada så kan man fråga, Hur gick det med cykeln?
Det blev tyvärr bara skrot av hojen.
 
Gsxraren skrev:
2360397 Grymt skönt att höra att det gick så pass bra!! Frugan sa det såg illa ut. Vad körde han för hoj?
körde en blackbird,har ont i hela kroppen efter att ha flugit runt 15 meter,men man ska vara glad för att man lever...låg medvetslös i diket runt 10 minuter innan ambulansen kom.
 
Last edited:
var det en svart hoj??
antar att det var det som stog i sala allehanda idag... kärring som körde ut från en bilkö.... som vanligt en ouppmärksam bilist....
 
sx-pojken skrev:
2362519 var det en svart hoj??
antar att det var det som stog i sala allehanda idag... kärring som körde ut från en bilkö.... som vanligt en ouppmärksam bilist....
Stämmer bra det.

Bikerbitch skrev:
2362541 Skönt att det ändå gick bra trots omständigheterna! Krya på dig!
Tackar.
 
Last edited:
R-1000 skrev:
2361487 körde en blackbird,har ont i hela kroppen efter att ha flugit runt 15 meter,men man ska vara glad för att man lever...låg medvetslös i diket runt 10 minuter innan ambulansen kom.

Var du ute och drog med en till som hade typ likadan hojj som dig?
 
R-1000 skrev:
2363702 jag hade en blackbird,brorsan en svart zx-10:a

Ni körde om mig i jämnhöjd med Rikets Sal(?!) i riktning mot rödljusen vid Åkrahallen(åkte bil). Läste sedan tidningen om en mc-olycka med bild och jag tyckte jag kände igen hojjen. Skönt att allt gick bra efter omständigheterna.
 
charmören skrev:
2363732 Ni körde om mig i jämnhöjd med Rikets Sal(?!) i riktning mot rödljusen vid Åkrahallen(åkte bil). Läste sedan tidningen om en mc-olycka med bild och jag tyckte jag kände igen hojjen. Skönt att allt gick bra efter omständigheterna.
Mycke möjligt,Jag minns inte så mycket faktiskt,fick en rejäl smäll mot huvudet :rolleyes:
 
R-1000 skrev:
2363740 Mycke möjligt,Jag minns inte så mycket faktiskt,fick en rejäl smäll mot huvudet :rolleyes:

Kan tillägga att anledningen till att jag kände igen hojjen var för avgastransporten... sa till tjejen vilka snygga ljuddämpare och idag fanns idolkortet i tidningen som på beställning
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top