Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gsxraren skrev:2357694Min fru såg en olycka utanför Sala idag! Hon sa att det såg illa ut ringde mig och grät!! Hoppas att allt e ok me de inblandade. Nån som vet???
Gsxraren skrev:2357694Min fru såg en olycka utanför Sala idag! Hon sa att det såg illa ut ringde mig och grät!! Hoppas att allt e ok me de inblandade. Nån som vet???
bra då kan brorsan snart peka finger igen då2Wheeldrive skrev:2358089Det var min tvillingbror! Han klarade sig utan benbrott. Pekfingret gick åt helvete däremot. Men läkaren sydde ihop det bra!
Det blev tyvärr bara skrot av hojen.crashtestdummy skrev:2358099bra då kan brorsan snart peka finger igen dåhälsa honom att krya på sig. Med en sån liten kroppsskada så kan man fråga, Hur gick det med cykeln?
2Wheeldrive skrev:2358108Det blev tyvärr bara skrot av hojen.
Kom förbi sen så ska jag berätta.Aratron skrev:2358249Fyfan ! vad var det som hände ?
2Wheeldrive skrev:2358108Det blev tyvärr bara skrot av hojen.

2Wheeldrive skrev:2358522Kom förbi sen så ska jag berätta.
Grymt skönt att höra att det gick så pass bra!! Frugan sa det såg illa ut. Vad körde han för hoj?2Wheeldrive skrev:2358522Kom förbi sen så ska jag berätta.
körde en blackbird,har ont i hela kroppen efter att ha flugit runt 15 meter,men man ska vara glad för att man lever...låg medvetslös i diket runt 10 minuter innan ambulansen kom.Gsxraren skrev:2360397Grymt skönt att höra att det gick så pass bra!! Frugan sa det såg illa ut. Vad körde han för hoj?
Stämmer bra det.sx-pojken skrev:2362519var det en svart hoj??
antar att det var det som stog i sala allehanda idag... kärring som körde ut från en bilkö.... som vanligt en ouppmärksam bilist....
Tackar.Bikerbitch skrev:2362541Skönt att det ändå gick bra trots omständigheterna! Krya på dig!
R-1000 skrev:2361487körde en blackbird,har ont i hela kroppen efter att ha flugit runt 15 meter,men man ska vara glad för att man lever...låg medvetslös i diket runt 10 minuter innan ambulansen kom.
jag hade en blackbird,brorsan en svart zx-10:acharmören skrev:2363696Var du ute och drog med en till som hade typ likadan hojj som dig?
R-1000 skrev:2363702jag hade en blackbird,brorsan en svart zx-10:a
Mycke möjligt,Jag minns inte så mycket faktiskt,fick en rejäl smäll mot huvudetcharmören skrev:2363732Ni körde om mig i jämnhöjd med Rikets Sal(?!) i riktning mot rödljusen vid Åkrahallen(åkte bil). Läste sedan tidningen om en mc-olycka med bild och jag tyckte jag kände igen hojjen. Skönt att allt gick bra efter omständigheterna.
R-1000 skrev:2363740Mycke möjligt,Jag minns inte så mycket faktiskt,fick en rejäl smäll mot huvudet![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |