snajdarn
Snajdigast
Ja det stog en rätt kvaddad R1 lutad mot räcket mellan skarpnäck o flatenbadet.. killen fick tydligen rätt mycket stryk enligt en kille som lyssnat på snutradion.. Nån som vet hur det gick??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snajdarn skrev:2457445Ja det stog en rätt kvaddad R1 lutad mot räcket mellan skarpnäck o flatenbadet.. killen fick tydligen rätt mycket stryk enligt en kille som lyssnat på snutradion.. Nån som vet hur det gick??
knutten10 skrev:2457580Vet inte hur det gick då jag själv valde en klart mycket bättre platts att vara och ha kul på, nämligen BROMMAFLYG. Där arrangerade dom en stunts kväll och man fick lecka hur mycket man ville utan risk för stolpar,träd samt bilar. Själv har jag hela sommaren gått och väntat på en ordentlig KRASCH. Man är inte smart om man drar på Nynäsvägen på bakhjulet i drygt 150-200 km/h. Hur i helvete ska en bil kunna hinna se den personen när det först och främst är mörkt ute vid den tiden dom leker. Sen för det andra så står lyset rakt upp och då är det än svårare att se om det kommer någon IDIOT på BAKHJULET I HÖGER FILEN i dom hastigheterna precis innan en avfart dess utom. Hoppas nu bara att det gick bra för killen och han kan lära av sin dumhet om han nu gjorde en dumhet...Annars är det bara synd om honom.
Så du tror inte att dom som stuntade ikväll på Bromma kör i över tvåhundrablås på nynäsvägen allså?knutten10 skrev:2457580Vet inte hur det gick då jag själv valde en klart mycket bättre platts att vara och ha kul på, nämligen BROMMAFLYG. Där arrangerade dom en stunts kväll och man fick lecka hur mycket man ville utan risk för stolpar,träd samt bilar. blablabla
PETER-STHLM skrev:2457624Tagga ner så uppfattas du som smartare.
knutten10 skrev:2457719tveksamt !
Juha-p skrev:2457794Jag vill inte tagga ner och för den sakens skull så skrev jag med reservation om hur vida han har gjort det eller inte. Det jag vill lyta fram är att det är dom som får oss andra att framstå som J-a galninger och puckon som kör så bland andra trafikanter. Jag är defentivt inte en som glider fram med min Sporthoj. Trottlarna står ganska så högt när jag själv är ute och rullar, men faaan jag väljer ställen för det också. Bara för att jag kör sporthoj så vill inte jag bli likhetstecken med dom som kör mellan bilar i 150-200km/h på bakhjulet. Fattar ni läget... Tycker fler sporthojs förare skulle tänka det sättet. Jag säger så här att visst jag kör iväg på slangen i trafiken men då från rödjusen men då är jag först ut och ingen framför mig. På det sättet kan jag stila/leka för andra utan att utsätta någon annna för fara..
:cornknutten10 skrev:2457853
Det är inte alls så jag menar. Säger bara så här: Omkörning exempel 1, Du trycker bakom en bil på en smal väg och ett krön kommer. Du går ut i mötesfilen precis innan krönet och på börjar en omkörning. Exempel 2, Du ligger på samma väg men väntar tills efter krönet och blåser då om och kanske drar du upp den på slangen när du väl är framför bilen. Vilket exempel av dom här var mer rent idiotiskt att göra. Tänk nu på vad som killar och tjejer gör på nynäsvägen med att köra på slangen i 150-200km/h. DEt är det jag vill lysa upp att det är idiotiskt. I´m rest my case. PEASE
".. På det sättet kan jag stila/leka för andra utan att utsätta någon annan för fara.." [/QUOTE]knutten10 skrev:2457719tveksamt !
knutten10 skrev:2457853Förstår inte vad dina inlägg har med olyckan på Tyresövägen att göra???
Starta en tråd istället där du kan ge förslag på var o när man kan slanga o köra fort, för uppenbarligen gör du det själv lite här o där. Känns som du ger lika dåligt rykte för hojåkare som alla andra eller är det bara när man klotar det dåliga ryktet kommer??
Åh neeej...Inte igen.Joh@n skrev:2458238Enligt en polis var det först ordentliga skador sen kom det fram att han nog avlidit. Allt enligt en "känd" SH polis.
Joh@n skrev:2458238Enligt en polis var det först ordentliga skador sen kom det fram att han nog avlidit. Allt enligt en "känd" SH polis.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |