Olycka på tyresövägen i kväll

knutten10 skrev:
2457719 tveksamt !

Jag vill inte tagga ner och för den sakens skull så skrev jag med reservation om hur vida han har gjort det eller inte. Det jag vill lyta fram är att det är dom som får oss andra att framstå som J-a galninger och puckon som kör så bland andra trafikanter. Jag är defentivt inte en som glider fram med min Sporthoj. Trottlarna står ganska så högt när jag själv är ute och rullar, men faaan jag väljer ställen för det också. Bara för att jag kör sporthoj så vill inte jag bli likhetstecken med dom som kör mellan bilar i 150-200km/h på bakhjulet. Fattar ni läget... Tycker fler sporthojs förare skulle tänka det sättet. Jag säger så här att visst jag kör iväg på slangen i trafiken men då från rödjusen men då är jag först ut och ingen framför mig. På det sättet kan jag stila/leka för andra utan att utsätta någon annna för fara..[/QUOTE]

Eller så e du bara dålig på att köra hoj:pannkyss Förutom Gårdare:arsele

Otäckt.. Hojen såg ju inte SÅÅ kvaddad ut, men tar det stopp i ett räcke så är man ju ganska utsatt... Hoppas han klarar sig, känns ju lite olustigt att ha stått o lutat hojen hit o dit o kollat på skadorna om det slutade så illa:confused:

Last edited:
upp!! nån måste väl veta hur det gick? :S man har ju en del bekanta som man inte hört av på ett par dagar...

:argpådato

Hört på flera håll om att det inte gick så vidare bra..
Det är fan tragiskt..
Så många på så kort tid??

Är alla odödliga nu i slutet på säsongen??

F-n.. det kommer en ny sommar..
Se till att vara med då också..

Tjo!
Jag hörde att killen ska ha klarat sig med huvet helt men resten lite sämre..
Ja tog ju regnummret på hojen o killen kommer från haninge.. Eller åtminstonde den som står som ägare!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti