Olycka på Sviestad 16/5

Det här kan inte vara sant. En av de större anledningarna till att man började med detta var ju att slippa dödsbuden... :(

Var riktigt grinig på mig själv att jag inte stressade ner till Sviesta igår och tränade lite, men nu när man läser det här så var det nog lika bra.

Finner fan inte ord... Tragiskt!

Vila i frid Stefan.

Många tankar snurrar i huvudet. Vill inte tro att det är sant. Vi sänder våra tankar och hälsningar till hans familj, nära och vänner/bekanta.

/Liwa1, Nitrous & Leja

Finner inga ord...så oerhört ledsamt att höra.
Mina tankar går till Stefans familj och anhöriga!

Förlorade en vän 2004. Har fortfarande svårt att förstå att han är borta. Det hans familj går igenom borde ingen få uppleva. Snälla...kör försiktigt allihopa, en olycka sker så lätt.

Även om jag är en hård och tuff kille så var det väldigt svårt att somna igår. Helt overkligt. Hoppas jag slipper uppleva nåt sånt igen.

Det jag inte trodde kunde hända , det hände...........................

Hittar inga vettiga ord...

Fi fan det här ska inet kunna hända..jag började med detta för att leva vidare nu får man en tanke ställare igen..
Vila i frid

Med omtanke för nära och kära

Tragiskt att något som är så kul, kan sluta så här tråkigt.
Lider med er som var med samt vänner som han slitits ifrån.
Hoppas han får en bra plats i "road racing Heaven"

/Bodin

Det var den mest tragiska dag på Sporthoj.com för mig. Såg fram mot att läsa rejsrapporter, nu blev det inte alls bra.

R.I.P

Mycket mycket tragiskt.

Tankar till anhöriga.

/E

Mycket smärtsam läsning, RR är en riskfylld sport men dock mycket säkrare än att köra fort på allmän väg.

Vila I Frid RR broder.

De röda flaggen kom upp och man kunde se minen på Torkel att det inte bådade gott.

jag hoppades i det längsta på att du skulle klara dig... igårkväll var ingen rolig kväll
Somnade gjorde jag, ölen hjälpte.

Vila i frid Stefan

Att somna igår var inte lätt. Trodde jag drömt allt när jag vaknade imorse. Det känns fortfarande overkligt.
Livet kan verkligen vändas upp och ner på nolltid. Man får sig en riktig tankeställare. Både om körning och livet självt.

När vi packade ihop igår tittade jag bort mot bergskurvan. Solens strålar hade brytit igenom och lyste upp platsen. Trots att man försökte tänka positivt kändes det som ett tecken. Ett dåligt tecken.

Jag lider med er, Stefans två kompisar som jag tyvärr inte vet namnet på. Det är så tragiskt, ofattbart och sorgligt.
Först Martin och så Stefan.

Håller med Kickic, helt rätt att avbryta träningen.
Sen kan man diskutera huruvida folk har mage att sucka åt det hela. Men det hör inte hit nu för det är bara sorgligt.

Ta hand om varandra allihopa. Livet är fruktansvärt skört.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...