Warburton
73% veterinär
Såg i eftermiddags en (eller två?) bärgningsbilar som fraktade bort en (eller två?) MC plus en bil från Bogesundsvägen. Nån som vet vad som hänt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hmm, har svårt att hålla reda på alla R-hojar man ser i innerstan... Men Hornsgatan stämmer bra. Bor i krokarna. Färg på R6:an?Macho Woman skrev:Ingen aning, men om det är dig jag brukar se på Hornsgatan, Wolmar Yxkull och däromkring, så se till att vinka nästa gång.![]()
Warburton skrev:Hmm, har svårt att hålla reda på alla R-hojar man ser i innerstan... Men Hornsgatan stämmer bra. Bor i krokarna. Färg på R6:an?
Heh. OK. Har du sporthoj.com-tröjan på dig på trottoaren också då alltså? Annars blir det knepigt för mig att vinka, om du inte kommer på gixxern...Macho Woman skrev:R6:an är bara banhoj. Jag har nog bara sett dig från trottoaren. Just nu kör jag polarens blå-vita GSXR1100R. Tyvärr råkar stället, hjälmen och handskarna också vara blå-vita. Matchad Woman. Pinsamt. Brukar ha sporthoj.com-tröja över stället:

Warburton skrev:Heh. OK. Har du sporthoj.com-tröjan på dig på trottoaren också då alltså? Annars blir det knepigt för mig att vinka, om du inte kommer på gixxern...![]()

955i skrev:Macho Woman : Är det din R6 som man kan se parkerad i ungefär samma ruta där det ibland står en ful liten 3 hjulig "bil" men som får mc-parkeras?
Bor också i krokarna![]()
Det ska jag göra. Jag lovar!Macho Woman skrev:Då gör man så här. Ser du en gränslöst rödhårig kvinna som tokvinkar från trottoaren så vet du varför.![]()
Warburton skrev:Såg i eftermiddags en (eller två?) bärgningsbilar som fraktade bort en (eller två?) MC plus en bil från Bogesundsvägen. Nån som vet vad som hänt?
OLJEKYLD GSXR skrev:Kan det ha varit en röd TT600?
benkar skrev:Kan vi ana vissa anlag att bli arkeolog?![]()
/B
Tom och jag hade djupa funderingar på hur f*n man kunde klota där, mitt på rakan, men förklaringen att vända och bli påkörd låter rimlig.Hittade du dessa "flagor" nära den ända av Bogesundsvägen som vätter mot stan (ej Vaxholm) så att säga? För olyckan tycks ha varit typ där (precis nära "slutet" av vägen, s a s).OLJEKYLD GSXR skrev:Ähh, de låg ju väl synliga vid sista busshållplatsen ju, behövde inte ens gräva....Tom och jag hade djupa funderingar på hur f*n man kunde klota där, mitt på rakan, men förklaringen att vända och bli påkörd låter rimlig.
Warburton skrev:Hittade du dessa "flagor" nära den ända av Bogesundsvägen som vätter mot stan (ej Vaxholm) så att säga? För olyckan tycks ha varit typ där (precis nära "slutet" av vägen, s a s).
Eller, som den kallas nu för tiden, "den plats man absolut inte bör stanna till och vända vid om man vill åka flera varv". :kockoTom skrev:Japp, de låg vid busshållplatsen precis innan bogesundsvägen tar slut (eller börjar, om man kommer från stan). Det är alltså vid den plats där man brukar stanna till och vända om man vill åka flera varv.
Warburton skrev:Eller, som den kallas nu för tiden, "den plats man absolut inte bör stanna till och vända vid om man vill åka flera varv". :kocko
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|