olycka i ronneby

tobbe__86

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
:( nej
hej jag bor i ronneby och såg i tidnigen att en kört i i en trästälnig på onsdags kvällen vet nogon vem det va??? och hur är det med föraren?? lite scarry smäll ju aja ha det bra / TOBBE

Tar mig friheten att tolka texten.
_
Hej, jag bor i Ronneby och såg i tidningen att det var en person som kört in i en träställning i onsdags kväll. Vet någon vem det var? Hur är det med föraren?
Lite scary smäll ju.
Aja, ha det bra / Tobbe
_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.

Mago skrev:
_
Hej, jag bor i Ronneby och såg i tidningen att det var en person som kört in i en träställning i onsdags kväll. Vet någon vem det var? Hur är det med föraren?
Lite scary smäll ju.
Aja, ha det bra / Tobbe
_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.

Hehe tack för tolkningen :)

Slaktaren skrev:
Om du inte kan läsa det så läser du sämre än vad många stavar.
(Tror inte någon stavar dåligt med avsikt)

Tror du jag menade allvar när jag skrev att jag inte kunde läsa vad som stod?

_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.[/QUOTE] mm oki men du mago eller va du nu hette jobbar du på något bygge i ronneby???

Mago skrev:

Ta detta när du ändå är på gång: :Bugar

ingen får tydligen inte skriva r1 alla klagar

:tungan

Rymding skrev:
Ta detta när du ändå är på gång: :Bugar

ingen får tydligen inte skriva r1 alla klagar

:tungan
mm ja jag är ju bara 17 ska fylla 18 i maj så hade jag skrivit att jag hade en r1a en dröm med anndra ord så fick jag pm av olika knasboller som sa det du har ingen det är bara som du skriver bla bla bla så jag orkade inte mä det så jag tog bort det så :tummenupp

tobbe__86 skrev:
mm ja jag är ju bara 17 ska fylla 18 i maj så hade jag skrivit att jag hade en r1a en dröm med anndra ord så fick jag pm av olika knasboller som sa det du har ingen det är bara som du skriver bla bla bla så jag orkade inte mä det så jag tog bort det så :tummenupp

Finns det sånna som gör så? Förstår iofs intemeningen med att skriva en hoj man inte har men hacka på andra, får mig att tänka på nån ramsa med avundsjuka gossar är,,,,,,,,. Helt makabert! :jisses

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra