olycka i ronneby

tobbe__86

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Ort
blekinge
Hoj
:( nej
hej jag bor i ronneby och såg i tidnigen att en kört i i en trästälnig på onsdags kvällen vet nogon vem det va??? och hur är det med föraren?? lite scarry smäll ju aja ha det bra / TOBBE
 
Tar mig friheten att tolka texten.
_
Hej, jag bor i Ronneby och såg i tidningen att det var en person som kört in i en träställning i onsdags kväll. Vet någon vem det var? Hur är det med föraren?
Lite scary smäll ju.
Aja, ha det bra / Tobbe
_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.
 
Mago skrev:
Tar mig friheten att tolka texten.
_
Hej, jag bor i Ronneby och såg i tidningen att det var en person som kört in i en träställning i onsdags kväll. Vet någon vem det var? Hur är det med föraren?
Lite scary smäll ju.
Aja, ha det bra / Tobbe
_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.


Hehe tack för tolkningen :)
 
Slaktaren skrev:
Om du inte kan läsa det så läser du sämre än vad många stavar.
(Tror inte någon stavar dåligt med avsikt)



Tror du jag menade allvar när jag skrev att jag inte kunde läsa vad som stod?
 
_

Själv har jag inte hört något om det. Bor själv i Karlshamn, så man blir ju lite nyfiken.[/QUOTE] mm oki men du mago eller va du nu hette jobbar du på något bygge i ronneby???
 
Mago skrev:
Tar mig friheten att tolka texten.

Ta detta när du ändå är på gång: :Bugar

ingen får tydligen inte skriva r1 alla klagar

:tungan
 
Rymding skrev:
Ta detta när du ändå är på gång: :Bugar

ingen får tydligen inte skriva r1 alla klagar

:tungan
mm ja jag är ju bara 17 ska fylla 18 i maj så hade jag skrivit att jag hade en r1a en dröm med anndra ord så fick jag pm av olika knasboller som sa det du har ingen det är bara som du skriver bla bla bla så jag orkade inte mä det så jag tog bort det så :tummenupp
 
tobbe__86 skrev:
mm ja jag är ju bara 17 ska fylla 18 i maj så hade jag skrivit att jag hade en r1a en dröm med anndra ord så fick jag pm av olika knasboller som sa det du har ingen det är bara som du skriver bla bla bla så jag orkade inte mä det så jag tog bort det så :tummenupp

Finns det sånna som gör så? Förstår iofs intemeningen med att skriva en hoj man inte har men hacka på andra, får mig att tänka på nån ramsa med avundsjuka gossar är,,,,,,,,. Helt makabert! :jisses
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top