Olycka - Huddingevägen/örbyleden

sege skrev:
Dåligt banobjekt, nejtack. Däremot din 750 '04 bankittad kan jag ta som sjukhuspresent. :D
Okejdå, du får den. Jag sätter på lite
Öhlinsgrejer fram å bak men kraschisar får du skaffa själv. Det får vara någon måtta på generositeten.

Banhoj förresten... Vårdslöshet i trafik eller?

sege skrev:
Jag ska inte utsätta dig för det igen, lovar. :D

Scaneriot stämmer men det var fler bilar från höger har jag något minne av.

Japp 3 st bilar bakom bilen du krockade med.

ritade bara upp de inblandade fordonen på bilden

// Marcus

Bingo skrev:
Okejdå, du får den. Jag sätter på lite
Öhlinsgrejer fram å bak men kraschisar får du skaffa själv. Det får vara någon måtta på generositeten.

Banhoj förresten... Vårdslöshet i trafik eller?

Vårldslöshet i hjärna, sånt bör hållas från gata. Lite inne på att bli banåkare only, men jag ska läka ihop först och känna efter. Man kanske kan tygla hornen bättre på gata efter något sånt här.

Men bra, jag tar hojen framåt september då, vårda den ömt tills dess. :D

sege skrev:
Vårldslöshet i hjärna, sånt bör hållas från gata. Lite inne på att bli banåkare only, men jag ska läka ihop först och känna efter. Man kanske kan tygla hornen bättre på gata efter något sånt här.

Åhhhhh.... det är inte klokt vad du är klok....

MYCKET BRA att komma till en sån insikt. :tummenupp

Tjing o kram :krama

/Mh

Sege, ta din wheeeeliestol och rulla genast ut till KORSNINGEN och plocka upp delarna som ligger kvar. Tror bestämt att det bland annat är din ljuddämpare som ligger där och skräpar.
Krya på dig lite mer, oxå!

pvcraketen skrev:
Sege, ta din wheeeeliestol och rulla genast ut till KORSNINGEN och plocka upp delarna som ligger kvar. Tror bestämt att det bland annat är din ljuddämpare som ligger där och skräpar.
Krya på dig lite mer, oxå!

Jepp.

Det ligger en prydlig liten hög med "bra att ha" saker i mittremsan vid trafiklyset.....

Madhonda skrev:
Åhhhhh.... det är inte klokt vad du är klok....

MYCKET BRA att komma till en sån insikt. :tummenupp

Tjing o kram :krama

Insikten har jag alltid haft, den försvinner med visir framför ögonen. Tyvärr. Alltså får jag se tll att ha visir på rätt ställe. Ja, inte på mig så alltså utan plats så där. Hmm.

Tur att en viss slang är borta, den där kramen hade nog skapat mig en massa smärta annars, nu var det bara hääärligt. :tungan

sege skrev:
Tur att en viss slang är borta, den där kramen hade nog skapat mig en massa smärta annars, nu var det bara hääärligt. :tungan

OOOHHNEJJJ!!! Har dom amputerat "slangen"? Vad fan ska du nu dra i om kvällarna?!

Jag tycker du har fått lite väl mycket uppmärksamhet nu, så jag slutar läsa tråden en gång i timmen nu. Jag såg delarna vid korsningen idag.........lite obehagligt att se.

Hilord (11:02 AM) :
faan stackars sege..kan man skriva till han direkt med det svara?? som står nere i hörnet elle??

Hilord (11:03 AM) :
nee de gick ju faan inte!!

Hilord (11:03 AM) :
kan du få tag i han och hälsa att han är strong från Hilord och oldschool drägg!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman