Olycka - Huddingevägen/örbyleden

Mattias skrev:
Din hoj är död. Bilen du träffade är bara lite sargad.

Som tidigare sagts så skulle det vara väldigt bra att få höra hur det verkligen gick till.............då jag även glider runt lite i kretsarna som åker rakt fram med stora motorer i små bilar, och hör ryktesvägen om smällen.

Det tråkiga är att dessa rykten säger att det inte bara var hojen som strök med. Vore bra att kunna "döda" det elaka ryktet med lite äkta sanning.

Johan (glad att höra ifrån dig)

Jag har hört att killar med bandage i rullstol får scora hur mkt som helst... :mad:

johanrehn80 skrev:
Det tråkiga är att dessa rykten säger att det inte bara var hojen som strök med. Vore bra att kunna "döda" det elaka ryktet med lite äkta sanning.

Please do, jag vill inte vara död. :D

Kämpa på med framstegen Sege (rimmade nästan :D )

Du hade nog en bra änglavakt, måste säga att du såg jäkligt bra ut på sjukhuset trots omständigheterna.
Kom ihåg nu att godiset vi lämnade var för att muta sjuksyrrorna att göra det du vill, det var inte till dig :) , man år hål i tänderna av godis.

Läsken var för att blanda en grogg, be om lite läkarsprit o gör dig en jäkel på kvällen :)

Sist men inte minst, tidningen, läs den om och om igen och bestäm vilken hoj du ska åka på nästa år :) , ja ÅKA och inte krascha......

Ha de bra så länge Sege

/Nitrous

sege, en polare säljer sin turboretta billigt just nu. Intresserad?

Öhhh, jag kan inte säga att jag känner igen min fd hoj direkt och den är som Mattias skrivit...död.

Men det är inte du (Sege) utan du ser bra ut med tanke på vad du varit med om. Muta sjuksystrar med godiset som Nitrous skrev men lägg även till din charm och positivitet så kommer du ha hela lasset med sköterskor hemma hos dig sen.

Krya på dig nu och jag är glad över att du gör framsteg.

/Liwa1 - som kör lite för dig på Gotland Ring och kan ta med mig lite kalk hem till dig :tungan

Smörj inte upp sege för mycket nu, han kommer att bli odräglig.

Fy fan, jävla skit-sege. Så det så.

Hej! så otroligt skönt att du klarade dig. Fick vara med om det värsta scenariot i mitt liv då jag såg dig smälla några få meter framför ögonen på mig.

Jag trodde att du dog på fläcken. Högg tag i mobilen och sprang ut, men kom på i samma stund att jag inte hade en aning om var jag var. som tur var visste taxichauffören som var på plats det, och larmade ambulans.

Känns som ett mirakel att du överlevde, och såpass bra du överlevde!

johanrehn80 skrev:
Som tidigare sagts så skulle det vara väldigt bra att få höra hur det verkligen gick till.............då jag även glider runt lite i kretsarna som åker rakt fram med stora motorer i små bilar, och hör ryktesvägen om smällen.

Jag har ritat upp scenariot, behöver inte vara helt korrekt. Såg Mc´n komma precis innan smällen, så jag tycker att den borde stämma till 90% iaf.

Krock.jpg

// Marcus

Skönt att det under omständigheterna gick så bra!

Varför körde Sege mot rött? Var det streetrace eller vad??

\Masonit

Masonit skrev:
Skönt att det under omständigheterna gick så bra!

\Masonit

Det slog om sjuukt snabbt kan jag säga, jag låg bakom. Han trodde han skulle hinna och gasade på istället.. Men allt gick så fort, minns inte så värst jättemycket. Iaf, Tur att du lever å klarade dig hyfsat bra!! Kunde som sagt blivigt mycke värre!

Krya på dig Sege, trodde du va död när jag sprang fram :(

/Rickard

RRickard skrev:
Det slog om sjuukt snabbt kan jag säga, jag låg bakom. Han trodde han skulle hinna och gasade på istället.. Men allt gick så fort, minns inte så värst jättemycket. Iaf, Tur att du lever å klarade dig hyfsat bra!! Kunde som sagt blivigt mycke värre!

Krya på dig Sege, trodde du va död när jag sprang fram :(

/Rickard

Det kan nog vara så att trafikljuset inte kände av mc:n som kom...

Krya på dig Sege!

KawaChris skrev:
Det kan nog vara så att trafikljuset inte kände av mc:n som kom...

Krya på dig Sege!

Det var en bil i högerfilen som stannade för rött. Om den inte varit där kanske föraren av den vita bilen kunnat se sege!

Men som sagt det var tur att inte den vita bilen gasade ut i korsningen som han gjort hela tiden tidigare under kvällen, då jag var Kamerabil och följde honom

Det var alltså ett rent misstag att det blev en rödljuskörning?Det var bara det jag ville höra,tidigare har man ju uppfattat det som skrivits som att det va race förbi rödljus med flit.

ktmjacke skrev:
Det var alltså ett rent misstag att det blev en rödljuskörning?Det var bara det jag ville höra,tidigare har man ju uppfattat det som skrivits som att det va race förbi rödljus med flit.

så va det verkligen inte!!

makan skrev:
Hej! så otroligt skönt att du klarade dig. Fick vara med om det värsta scenariot i mitt liv då jag såg dig smälla några få meter framför ögonen på mig.

Jag har ritat upp scenariot, behöver inte vara helt korrekt. Såg Mc´n komma precis innan smällen, så jag tycker att den borde stämma till 90% iaf.

Jag ska inte utsätta dig för det igen, lovar. :D

Scaneriot stämmer men det var fler bilar från höger har jag något minne av.

Masonit skrev:

Jag såg grönt ljus, sen helt plötsligt jävligt rött. Insåg att det inte fanns en chans i världen att stanna, såg bara ett alternativ för stunden och det var att köra framför. Det funkade nästan.

Back