Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Min förstaste fråga här kan gå ut till er som åker FMX också, och det är huuur man vet vad fart man ska ha in i hoppen? Jag menar en del åker ju ut på en bana och åker ett varv sen sätter de alla hopp... Sätter ni hopp utan att träna dom specifikt? Är det något man bara lär sig med tiden? Blir väldigt random för mig just nu
Och visst man sätter ju många hopp men det är efter att ha tränat dem och hoppat långt å kort några gånger, och som alla vet gör det ont
Väldigt nybörjarfråga, men det är precis vad jag är 
Hur kan man hjälpa att inte åka på så mycket stryk? Jag åker ju på motardfjädringen och den ger mig spö
Inställningarna tror jag har rätt för den slår just å pass igenom om man fuckar upp sig ordentligt.
Allmänna tips är välkommna! Kom på att jag sku köra en crosstävling en vecka innan den började å har inte åkt cross sen -99

Hur kan man hjälpa att inte åka på så mycket stryk? Jag åker ju på motardfjädringen och den ger mig spö

Allmänna tips är välkommna! Kom på att jag sku köra en crosstävling en vecka innan den började å har inte åkt cross sen -99