Hade hojjen inlämnad för 2000 mils service här om dan,fick tillbaka den inga konstigheter.
Ska sen åka till jobbet dan efter kommer typ 5km och oljelampan börjar lysa
Konstigt tänker jag borde de inte fyllt på de vid servicen???
Ringer o härjar lite där jag hade den inlämnad o får till svar att,oljenivån skiljer sig mellan olika modeller o att de fyllt på med exakt rätt mängd olja.
Sen säger han att R1
r o R6
r drar mycket olja..men va fan borde ju räcka lite längre en typ 5km..
Men han försäkrar att de inte ska va konstigt utan säger häll i en skvätt då och då,kändes som ett ganska amatörmässigt svar för att vara en stor aoktoriserad Yamaha verkstad!
Ska sen åka till jobbet dan efter kommer typ 5km och oljelampan börjar lysa
Konstigt tänker jag borde de inte fyllt på de vid servicen???
Ringer o härjar lite där jag hade den inlämnad o får till svar att,oljenivån skiljer sig mellan olika modeller o att de fyllt på med exakt rätt mängd olja.
Sen säger han att R1
Men han försäkrar att de inte ska va konstigt utan säger häll i en skvätt då och då,kändes som ett ganska amatörmässigt svar för att vara en stor aoktoriserad Yamaha verkstad!