Den noterade jag ocksåConrad skrev:Har alla gsxr 1000 "leksak" på regplåten?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den noterade jag ocksåConrad skrev:Har alla gsxr 1000 "leksak" på regplåten?![]()

Iceman1975 skrev:NEJ!
Såg ett jätte ny idag och den hade inte TOY som regnr..

Zeb_Macahan skrev:Då var det ingen 03.. 04 har ju såklart en senare nummerserie!
//jaG
Har alltid varit avundsjuk på dom reg.numren. Kan det bli coolare än TOY?Conrad skrev:Har alla gsxr 1000 "leksak" på regplåten?![]()

Zeb_Macahan skrev:Då var det ingen 03.. 04 har ju såklart en senare nummerserie!
//jaG
Nya 04 ska ju ha V som begynnelsebostav, men det beror ju på vilka serier som är uppköpta.OT-varning: Nja... finns det förresten? "Gud", "fan" och "kuk" finns iaf inte har jag för mig. Inte för att det finns en koppling till just dom orden, men de tar väl bort sånt som sticker ut för mycket.twinner skrev:Ja! det KAN bli coolare.. GAY
raceman_peps skrev:Snyggt fixat!
Måste va "gött" att få skruva sönder Freppas Hoj när han inte är i stan va?Han tog väl inte med sig nyckeln till götet?
Jag var förbi och kikade på den "orörd" i onsdags kväll. Får nog säga att den är snyggare än den förra. Mer "clean" liksom. Men det kan också bero på att jag gillar silvermetallic...
Nu får du nog fixa bakplåtar till alla gixxers på SH.
Lycka till!

mb skrev:OT-varning: Nja... finns det förresten? "Gud", "fan" och "kuk" finns iaf inte har jag för mig. Inte för att det finns en koppling till just dom orden, men de tar väl bort sånt som sticker ut för mycket.
Bra jobbat med skylten annars. Blev nästan sugen på att gå ut och ge min hoj en omgång. Som sagts ovan, saknar dock garagehund...
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|