Oljekylds skylthållarbyggar-tråd *många bilder*

Fett me najs!

Snyggt fixat!
Måste va "gött" att få skruva sönder Freppas Hoj när han inte är i stan va? :D Han tog väl inte med sig nyckeln till götet?

Jag var förbi och kikade på den "orörd" i onsdags kväll. Får nog säga att den är snyggare än den förra. Mer "clean" liksom. Men det kan också bero på att jag gillar silvermetallic... :tungan

Nu får du nog fixa bakplåtar till alla gixxers på SH.
Lycka till!

Zeb_Macahan skrev:
Då var det ingen 03.. 04 har ju såklart en senare nummerserie!

//jaG

Jojomänsan, 03 fast uttagen nu, börjar på T men mer säger jag inte :tungan Nya 04 ska ju ha V som begynnelsebostav, men det beror ju på vilka serier som är uppköpta.

twinner skrev:
Ja! det KAN bli coolare.. GAY
OT-varning: Nja... finns det förresten? "Gud", "fan" och "kuk" finns iaf inte har jag för mig. Inte för att det finns en koppling till just dom orden, men de tar väl bort sånt som sticker ut för mycket.

Bra jobbat med skylten annars. Blev nästan sugen på att gå ut och ge min hoj en omgång. Som sagts ovan, saknar dock garagehund...

raceman_peps skrev:
Snyggt fixat!
Måste va "gött" att få skruva sönder Freppas Hoj när han inte är i stan va? :D Han tog väl inte med sig nyckeln till götet?

Jag var förbi och kikade på den "orörd" i onsdags kväll. Får nog säga att den är snyggare än den förra. Mer "clean" liksom. Men det kan också bero på att jag gillar silvermetallic... :tungan

Nu får du nog fixa bakplåtar till alla gixxers på SH.
Lycka till!

Gillade inte den färgen när den kom men nu växer den mer och mer. Men snyggare än blå/vit är den inte :4skrika
Jag har kört in den lite åt honom, slipat bort kycklingränderna på däcken och sotat ur den lite.... :crash

mb skrev:
OT-varning: Nja... finns det förresten? "Gud", "fan" och "kuk" finns iaf inte har jag för mig. Inte för att det finns en koppling till just dom orden, men de tar väl bort sånt som sticker ut för mycket.

Bra jobbat med skylten annars. Blev nästan sugen på att gå ut och ge min hoj en omgång. Som sagts ovan, saknar dock garagehund...

Låna en hund, det gjorde jag.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard