marten_larsson
Mårten
Nu så väntar mitt sista drev hos lokala handlaren å så e man 165 mil hemifrån! Gah!!! Nåja, är hemma om lite drygt en vecka så man kommer väl ut om en vecka till, äntligen!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredsfursten skrev:2350433Jag har sökt en massa nu men hittar inte... Är det enkelt att peta dit ett bakhjul från en nyare gixxer på en gsxr 750 -88? Bromsen? Navbredden? Drevlinjen?
gixxer_1255 skrev:Byta till bakfälg från GSXR 750 96-99, Hayabusa, TL1000 kräver lite maskin jobb då offsetten på fälgarna och axeldiametrana är olika. Men det funkar, jag har gjort det på flera GSXRár. GSXR 600/750/1000 01- är lite bökigare då det dom har så tunna ryckutjämnare att det inte finns nått att svarva i.
Sandstrom skrev:2379733Intressant! Vet du om några 17"-fälgar går på en gsxr 750 från -86 utan modifiering? Spelar ingen roll hur moderna eller från vilket märke... har svårt att hitta bra och breda däck till min rackare med 18"-fälgar tyvärr.
/Anders
marsva83 skrev:2444359hej! har sett att det kan stå en tilläggbokstav på på olika gsxr...som tex gsxr750L eller M och W...vad står detta för och till vilka årsmodeller är det?
MVH Martin
stranglefoot skrev:2500846Tjusig cykel!![]()
Black Pearl skrev:2620445men jag hoppas att det blir lite ändring på det i vår... vet att det finns några som bor i eller utanför Göteborg... Tänkte att det skulle vara kul att åka någongång tillsammans i vår/sommar?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |