Olje-spill på Ringen... motoGP

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Olje-spill på Ringen... WSBK

[YOUTUBE-ID]_08p-414uGY[/YOUTUBE-ID]



:näsblod :näsblod :näsblod :näsblod
 
Last edited:
Fan va sjukt!

Varför bryter dom inte racet på en gång när kawasakin rasar?
Sista killen såg ju jävligt glad ut :näsblod
 
Inte gp, WSBK. Men galet är det.
 
Jävlar vad alla andra hojar ser gamla ut jmf med Duccen, ser ju fan 10år äldre ut:näsblod
Inget moto gp race dock.
 
så ändrade till WSBK :gnissla

känns det bättre nu? :D :rolleyes: :)
 
Hände något liknande på ett RR race i 500 klassen någon gång på 90-talet.
Kevin Schwatz tog saken i egna händer och började vifta med "olje"-flaggen, sedan blev det fart även på flaggvakterna.:D

/R
 
Jävlar vad alla andra hojar ser gamla ut jmf med Duccen, ser ju fan 10år äldre ut:näsblod
Inget moto gp race dock.


HAHAHA du och dina ducati´s... Filmen är från 99 juh och någonstan här stanade Ducati i att förnya utseendet på sina hojar då de ser ungefär likadana ut nu haha.... :tungan ´


Edwards va halvglad också, skön lirare bara kasta ut lekastenpå banan också hahaha :D


///Micke
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top