Tjena jag undrar vad ni har för erfarenheter av Q8'as SBK Racing olja???
Eftersom den verkar gå att få tag i till fina priser så funderar jag på att köra den i mina hojar.
Skriv seriösa svar tack!
(Och ja jag har läst olje tråden
)
Eftersom den verkar gå att få tag i till fina priser så funderar jag på att köra den i mina hojar.
Skriv seriösa svar tack!
(Och ja jag har läst olje tråden
