Olja ?

Skulle mer tro att det är kopparbrickan vid skruven som sett sina bästa dagar,även om den ser hyfsat ut så brukar dom börja läcka efter ett par oljebyten (vilket ger en fin rökridå-effekt vid stadskörning) :D

Sen är det alltid lurigt när man har två sumpar dvs tråget och ramen ,då kan det diffa lite mer utan att det är någon fara på taket.

Jag brukar lufta fast jag fyller olja i ramen ,kanske overkill,men jag känner mig tryggare då.
 
Långa farbron skrev:
2376374 Skulle mer tro att det är kopparbrickan vid skruven som sett sina bästa dagar,även om den ser hyfsat ut så brukar dom börja läcka efter ett par oljebyten (vilket ger en fin rökridå-effekt vid stadskörning) :D

Sen är det alltid lurigt när man har två sumpar dvs tråget och ramen ,då kan det diffa lite mer utan att det är någon fara på taket.

Jag brukar lufta fast jag fyller olja i ramen ,kanske overkill,men jag känner mig tryggare då.

Bytte oljan precis för första gången ( vilket innebär att jag faktiskt läste manualen.. :D ) och där stog det att man skulle lufta och det kom ju olja efter en stund så det känndes ju rätt :)
 
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top