_Karlstrom
Cross kung
Tja jag undrar vart man kan få tag i sån ensitsskutskåpa till en aprilia rs 125 och blinkers till en aprilia. Någon som har några sidor till det eller??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SpeedAbuser skrev:Jag har en stålomspunnen slang (ny i förpackning) liggandes till RS årsm. -98 och äldre.
Ingen som vill trimma väghållningen och få vassare bromskänsla?
SpeedAbuser skrev:Jag har en stålomspunnen slang (ny i förpackning) liggandes till RS årsm. -98 och äldre.
Den kostade 600kr ny vill jag minnas (och den ligger fortfarande i obruten förpackning).shoik skrev:vad ska du ha för den?
jo ni med rs och futura
||
||
||
V
I och med att man får mycket bättre känsla så kan man göra mer precisa inbromsningar. Bromsarna börjar inte heller alls på samma sätt att "fade'a" lika snabbt vid hård körning med stålomspunnet.cRoC skrev:Förklara hur en stålomspunnen bromsslang vässar väghållningen tack![]()
SpeedAbuser skrev:Den kostade 600kr ny vill jag minnas (och den ligger fortfarande i obruten förpackning).
Så, tjaa, 250 spänn kan jag släppa den för.
_Karlstrom skrev:Hmm jag hittar inget sportfilter på den sidan som jag fick bara till bilar juingen som vet någon sida med sportfilter till en rs 125? Tack i förväg
shoik skrev:eller om du vill ha ett KN som passar direkt på förgasaren så går du in på http://www.roffesmotor.se och slänger iväg ett mail till dom.
Säker på att det inte går ändå?shoik skrev:Som sagt till en RS125 med 28mm förgasare så finns det inga universal filter pga en så stor anslutnings diam. på 62mm, vilket gör det dyrt.
_Karlstrom skrev:Hmm ajuste så var det ju tankar på 150cc polini sport cylinder och en 38mm förgasare från Starol men då undrar jag hur länge kan man köra på ett sånt kit?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |