Bikerbitch
Stolt mamma
grattis!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sven666 skrev:grattis, känslan är obeskrivbar
ut och öva wheelies nu, dte är det KKt är till för![]()
Börja med banåka direkt, så lär du dig köra direkt o slipper fila bort en massa dumma idéer som vi andra som inte fattade bättre får göraJessica skrev:Ha ha, jag tänkte börja med knäskrapen först!![]()
Då kanske man får hålla koll i backspelgeln när man kör i Bärfendal eller på skredsviksvägen så man hinner hålla sig ur spåret när du kommer med fullt uppställ.Jessica skrev:Ha ha, jag tänkte börja med knäskrapen först!![]()
Jessica skrev:Jag ville bara tala om att jag fick körkort igår, så nu är jag en ÄKTA biker...
Det var i sista stund, de slutar med uppkörningarna idag!
mloren skrev:Grattis till kortet!
Då kanske man får hålla koll i backspelgeln när man kör i Bärfendal eller på skredsviksvägen så man hinner hålla sig ur spåret när du kommer med fullt uppställ.![]()
Jessica skrev:Var det du som körde om mig på bakhjulet när jag övningskörde med brorsan vid fjällbackarondellen för några veckor sedan?![]()
)
så slipper alla vänta 

Jessica skrev:Ja, det ska bli otroligt skönt att få köra själv så fort det blir vårväder...
Jessica skrev:Ha ha, jag tänkte börja med knäskrapen först!![]()
Grattis till körkortet förresten. Jessica skrev:Var det du som körde om mig på bakhjulet när jag övningskörde med brorsan vid fjällbackarondellen för några veckor sedan?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |