Okej, ni kanske inte bryr er...

Trevligt trevligt!
Det börjar bli lite kyligt nu när man är ute o kör men det är kanske inget som hindrar dig? :)

WOW snacka om sista sekunden asså :tummenupp
Nu får du leva med abstinensen till våren... och de är bland de jobbigaste känslor som finns...

GRATTTTIIISSS och välkommen till gänget.. :squid

Jessica skrev:
Ha ha, jag tänkte börja med knäskrapen först! :)
Börja med banåka direkt, så lär du dig köra direkt o slipper fila bort en massa dumma idéer som vi andra som inte fattade bättre får göra :D

Grattis till kortet!

Jessica skrev:
Då kanske man får hålla koll i backspelgeln när man kör i Bärfendal eller på skredsviksvägen så man hinner hålla sig ur spåret när du kommer med fullt uppställ. :tummenupp

Jessica skrev:
Jag ville bara tala om att jag fick körkort igår, så nu är jag en ÄKTA biker :banana ...
Det var i sista stund, de slutar med uppkörningarna idag!

fan grattis.. :tummenupp
man kanske borde skaffa ett sånt där själv också.. nån som kan berätta hur man går till väg?

mloren skrev:
Grattis till kortet!

Då kanske man får hålla koll i backspelgeln när man kör i Bärfendal eller på skredsviksvägen så man hinner hålla sig ur spåret när du kommer med fullt uppställ. :tummenupp

Var det du som körde om mig på bakhjulet när jag övningskörde med brorsan vid fjällbackarondellen för några veckor sedan? :tummenupp

Jessica skrev:
Var det du som körde om mig på bakhjulet när jag övningskörde med brorsan vid fjällbackarondellen för några veckor sedan? :tummenupp

kanske är dags för en körning snart igen eller vad säger ni allihopa??
hur många av er var med förra året när ja drog ihop ett helt gäng......och sen inte kunde vara med själv....( :4skrika )

Nästa år får vi nästan fixa nått sånt igen, med fler tjejer den här gången....

kanske kan följa med med min 600 då till och med :banana :banana så slipper alla vänta :hihi

Stort grattis!! :banana
Alla bryr sig och tycker det är fantastiskt kul för dig!
Minns känslan med välbehag, första repan... själv på hojen... utan sällskap... bara jag o min hoj... *snyft* det får inte vara slut på säsongen än!! Jag vill köra mer o mer o mer!!!

Grattis igen!

Bara att posta på Uddevalla-sidan så har du säkert sällskap på en sväng, Vi tar väl en sväng till torp (köpcentrum) på juldan, och då e du välkommen.. :tummenupp

Jessica skrev:

Tog mitt körkort för ett par månader sen och tänkte precis likadant. Mycket riktigt hade jag knäskrapat innan veckan var slut. (Sen blev det ju lite fler skrapmärken på andra delar av skinnstället också men det var inte lika viktigt...) :huvet Grattis till körkortet förresten. :tummenupp

Jessica skrev:

Hmmm. om ni körde söderut från rondellen kan detta vara fullt riktigt.
Ledsen om jag ställde till något men jag slant nog med gasen på ngt sätt :rolleyes:

Back