Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den internationella frasen för det där är "bullshit". Jämför en 1098 med en R1 eller en 1098S med en R1 SP (den finns iofs inte längre, men förra året) och försök hitta några sådana skillnader. Lycka till.Ta en närmre titt nästa gång, kolla in detaljarbetet, ex bromsok och fäljar. Jämför sedan. det finns nog allt en anledning till att det skiljer i pris...
Som att jämföra Lidl med en delikatessbutik.
Den internationella frasen för det där är "bullshit". Jämför en 1098 med en R1 eller en 1098S med en R1 SP (den finns iofs inte längre, men förra året) och försök hitta några sådana skillnader. Lycka till.
Ironmike är en av dom snabbaste och säkraste förarna i vårat avlånga land.
Ser framför mig när han rundar Jimmy Lindström på yttern i karusellen på anderstorp.
Du är en riktig drömmare du trille.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe!
Han kanske skulle lära Lindström att ställa in cykeln så han kan göra BOMBVARV med!![]()
![]()
![]()
![]()

IronMike - framtida fanatisk medlem i SDK?![]()
Det är bara att du börja dricka grappa och göra din egen pasta redan nu.
Lite svårt att få en känsla för en hur en twin skall köras efter bara ca 15min på allmän väg. Började med att träffa varvstoppet både i 1án och 2án innan jag fattat riktigt vad jag gränslat. Programerade om hjärnan och försökte få in känslan för hur man kör en sån maskin, men den verkade inte infinna sig. Chassie och bromsar är superbt, men motorn
bara att inse att efter ca 7000mil sitter jag nog fast i radfyreträsket. Grovt förenklat upplevde jag det som att den var som min Gixxer till 10000rpm, men där fortsätter min K6á att bli riktigt sjukt rolig ytterligare 4000rpm, medans det tar slut på Duccen.
Jag väljer hoj efter hur den känns mellan bena, inte efter hur den känns när jag står och tittar på den, så jag behåller nog min själlösa Japanska radfyra alla dagar i veckan.
'Fast den kom bara på femte plats av fem möjliga i bikes test av de ledande literhojarna......men de e klart den är fin.
får inte ihop detta med ditt inlägg... bestäm dej, rad4 eller twin!
![]()
Fan dom e riktigt fina duccarna,välkommen tillbax i matchen när du köpt en sådan ironmike![]()
![]()

Hehe!
Han kanske skulle lära Lindström att ställa in cykeln så han kan göra BOMBVARV med!![]()
![]()
![]()
![]()
jag gick ut med 100% för att sedan öka, men jag har aldrig någosin blivit så förnedrad, och han stannade upp då och då för att låta mig få lite häng, för att sedan förnedra mig igen. Framme vid t-korset, efter att han förnedra mig en gång till, så låg han på hojjen på rygg, rökte en cigg som han nästan rökt klart, men jag fick komplimanger för att jag ändå hållit "hyffsat tempo" 

1098 tricolor modellen skulle inte vara helt fel som andra hoj![]()
Öh..kör inte Ducati med L-twin?![]()
Tycker det pratas väl mycket V-twin i samma andetag som Ducati här...
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|