Man ber att få byta och säger att personkemin inte funkar?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man ber att få byta och säger att personkemin inte funkar?
Jag har hört talas om en hoj med stelt styre, inte svetsad krona utan ett styre monterat på tanken ungefär, så man inte ska kunna använda armkraft.
Tror det var SMC nånstans som hade en sån?
De flesta av SMCs instruktörer tycker jag är totalt värdelösa.
En rolig sak i raden av allt de berättat för mig är att Rossi kör fel.. yeah right liksom
Eller som min första bankörning någonsin var med SMC, hade haft lappen i typ 4 dagar och blev tillsagd att det gär jäääättte bra att svänga och bromsa samtidigt och man skulle kunna bromsa ganska mycket, behöver jag säga att jag fick tugga asfalt för att jag gjorde som de sa?
Hittils har då inte jag fått något som helst förtroende för SMC kurser, känns som att de alltid har brist på riktiga instruktörer så de tar den "snabba" häftiga posören från Bulten eller bogan som får bli instruktör trots att de inte kan någonting och framförallt inte har någon känsla för hur man lär ut och är pedagogisk.
Sen förstår jag inte hur de ska kunna lära ut något som egentligen är ganska simpelt, men de klarar det inte ens av det själva. SUCK
Så numera kör jag på andra bandagar, de flesta arrangörer har faktiskt tillgång till instruktörer om man vill som är betydligt bättre än skräp SMC
Hyfsad gaskontroll 0:22 - 0:26.Här är Ken Hill på en FZ1:
[YOUTUBE-ID]URNWm_jTQyg[/YOUTUBE-ID]
Fan, nu dödade du tråden. Nu törs ingen skriva nåt som inte är skitcoolt eller helt enormt jävla PK.Lite skönt OT sådär kan jag inte låta bli att reflektera över var alla "moralkärringspanare" har tagit vägen... Alltså dom som brukar skriva "skarpa"inlägg som handlar om typ eget ansvar och "jävla sveriges plyschmentalitet och daltande", samt himla med ögonen och sucka "moralhoj.com" när någon gör inlägg som förefaller efterlysa vuxet och moget beteende i olika situationer.
Å andra sidan, schysst att det debatteras utan större pajkastningar!
Fast.... lite ghey är det allt!![]()
Lite skönt OT sådär kan jag inte låta bli att reflektera över var alla "moralkärringspanare" har tagit vägen... Alltså dom som brukar skriva "skarpa"inlägg som handlar om typ eget ansvar och "jävla sveriges plyschmentalitet och daltande", samt himla med ögonen och sucka "moralhoj.com" när någon gör inlägg som förefaller efterlysa vuxet och moget beteende i olika situationer.
Å andra sidan, schysst att det debatteras utan större pajkastningar!
Fast.... lite ghey är det allt!![]()
Jag har hört talas om en hoj med stelt styre, inte svetsad krona utan ett styre monterat på tanken ungefär, så man inte ska kunna använda armkraft.
Tror det var SMC nånstans som hade en sån?
Frågan är varför du körde med SMC om du inte kör på gata, samt struntade i kursen och körde ditt egna race??? Var det för att få en bandag där vagnskada gäller?
Bokade i all hast blev lite fel... men följde sedan deras kurs i 2 pass sedan körde jag mitt då jag inte lärde mig värst mycket.
Finns väl inga bandagar där vagnskador gäller?
Nej men det var välkommet i efterhand då jag fick sänkt försäkring.
Samt detta med blicken gjorde mig lite snabbare![]()
Fan, nu dödade du tråden. Nu törs ingen skriva nåt som inte är skitcoolt eller helt enormt jävla PK.![]()
Jag kommer nu
* * * * Massa bra text * * * * *
Och har du lust att hjälpa till, förändra, förbättra – är vi alla jätteglada – det är vi som skapar SMC tillsammans..
Shit! Vänta, jag fixar det: Hey, TS: Säg åt din polare att klippa fransarna och sälja Guldvingen!?!![]()
Vettigt inlägg
Ja har man fått just såna formuleringar så blir man nog förvånad, problemet är att med vissa deltagare skulle man kanske "göra om" kursen lite efytersom de kan en hel del men inte allt dock finns det ingen möjlighet till sånt eftersom man alltid kör med grupper på ett par deltagare. I steg 1 har man vissa saker man ska lära ut och även om man tar lite extra med vissa deltagare så måste man lära ut det som skall läras ut till hela gruppen.Nja, han blev nog inte missnöjd, bara förvånad.
Shit! Vänta, jag fixar det: Hey, TS: Säg åt din polare att klippa fransarna och sälja Guldvingen!?!![]()
Andra banåkningar jag har varit på så har jag ALDRIG fått någon feedback alls, även om jag själv vet jag har haft lite som jag behöver jobba på och som man fått bra feedback av smc instruktörer.
Många av smcs instruktörer kan vara med och fånga upp personer som har ett direkt farligt beteende på banan både för den själv samt andra som vistas på banan, bra!!!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |