Oj vad arg mc-rasisten blev!!

Gubbar i femti-årsåldern är farligast för andra i trafiken.. för nån månad sen var det en gubbe i bmw som bytte körfält rakt in i sidan på min dodge-van. Det första han säger när vi stannat är: Hur fan kör du egentligen?! Jag svarade: använder man inte blinkers när man byter körfält, sen frågade jag om han inte såg min bil. Då säger gubbfan: Jag har alltid kört sådär! Jag trodde att jag skulle ramla omkull av skratt, och såna ska ha körkort?!

Du skulle skrikit åt han: SÄG ATT DU GJORDE FEL I TRAFIKEN!!!
då han säger nej så skulle du sagt: DÅ SKA DU DÖ
sen spöat han och avslutat med: Don´t mess with a jedi master son.

honkiie skrev:
Du skulle skrikit åt han: SÄG ATT DU GJORDE FEL I TRAFIKEN!!!
då han säger nej så skulle du sagt: DÅ SKA DU DÖ
sen spöat han och avslutat med: Don´t mess with a jedi master son.

HAHA :hihi

Nåja,han får nog hjärtinfarkt nästa tur i Saaben.

Oj! Det var i magstarkaste laget (även om rasist är lite fel ordval). Jag hade nog blivit helt paff i den situationen. Tog du reg.numret?

Fy fan! Något liknande hände mig förra veckan när jag skulle köra om en bil så tittade han lite snett på mig när jag var jämte och prejade mig in i en refug :kocko och fan vad det slog i gaffeln!! Skulle inte förvåna mig om den jäveln har blivit sne också....... Satans gubbjävel... :gnissla tyvär så stannade jag inte och nitade honom men nästa gång :mad: ..... :fatta!

Bilister

Ja, knuttar och knuttor. Ta det lugnt i trafiken. Det gör inte så ont på bilisterna om ni krockar med dem. Det är ni som får ha kryckor...
Tänk lite längre framåt i trafiken så kanske ni slipper en del tillbud.

:confused: Tänk t.ex. Där är en SAAB och en gubbe med hatt kanske kör den. Undrar om han ser mig :gnissla

tokmaa skrev:
Man blir ju fan mållös!
Inte nog med att du blir hotad...fanstyget kör ju SAAB och majorieten när det gäller SAAB-förare är att de fan inte är medlemmar i MENSA. Den saken är klar. :kocko

Med tanke på Ordvalet och antydan till att vissa bilägare skulle ha bristande intelegens förefaller det som att inläggets författare är Saab-rasist ?

En fullständigt nollställd gubbe alltså :)
Den hemska sanningen är att han är långt ifrån ensam.

Default-läget mot bilister är väl att vara otrevlig o sur o tuta som fan?

Det är jag iaf, även då jag kör bil. :banana Det kan iofs bero på mitt medelhavstemprament också, hehehe

Gasa, bromsa, tuta o svära kommer man långt med i trafiken. :rock

Pebl skrev:
Med tanke på Ordvalet och antydan till att vissa bilägare skulle ha bristande intelegens förefaller det som att inläggets författare är Saab-rasist ?
Klart man é...Skrota Aset Annars Byt..tacka vet jag Volvo. Den är ju byggd för såna med lite körglädje kvar! :banana

Vilken stofil. Du skulle låtit honoim gapa ett tag sen låstas ta ur ett par öronproppar och sagt: Ursäkta vad sa du!

Gobben hade nog blivit helt jäkla galen

När någon leker galen sådär har man rätt att slå dem. Jag skulle ha visat vad jag tyckte om hans attityd med mina handskar.

Sikken lirare...! Man upphör aldrig att förvånas. När jag styrde kosan hemåt idag så råkade jag också ut för ett s k fucko.
Hade precis kommit ut från stan och svänger upp på en bro, då håller man inte så jättehög hastig eftersom man precis har svängt. Gasar på lite och ser bara hur en volvo blinkar vänster samtidigt som han börjar svänga över på min sida. Jag tutar allt vad jag kan och bromsar för att undvika att bli påkörd. Han fortsätter ändå att svänga in i filen trots mitt tutande. Jag höjer båda armarna i ett försök att fråga vad fasiken det där var för något och han tittar bara i backspegeln. Hoppades på att det skulle bli rött längre fram så jag kunde få ta ett snack med honom, men den chansen fick jag inte tyvärr.. :rolleyes:

Katoh skrev:
Vilken stofil. Du skulle låtit honoim gapa ett tag sen låstas ta ur ett par öronproppar och sagt: Ursäkta vad sa du!

Haha, den hade suttit som en smäck :tummenupp

när jag råkar ut för såna här saker, vilket händer rätt ofta, går jag alltid till attack med massor av svordommar, hög röst och går emot snubben som om jag ska slå han sönder och samman. alla flyr direkt varenda gång. ha ha..
finns inte en chans att jag skulle börja slåss för nått så löjligt, men det är kul att de flesta går på skådespeleriet.

Katoh skrev:

hehe, hade vairt klockrent.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka