Duke0
Sporthojsnörd
Tidigare idag när jag var ute och njöt av lite härlig sensommar mc-åkning,
blev jag plötsligt varse att det finns mc-rasister,
Det kom en gubbe i blå saab från en parkering och nästan rammar mig.
Jag åkte i på en två-filig i 50km/h på 50väg, när jag klarat mig från första nära döden upplevelsen svänger han helt plötsligt en u-sväng från den andra filen.. jag får bromsa så asfalten skrynklade sig och klarar mig med ca 0,5m.
Jag hänger mig på tutan...då till min förvåning hoppar gubben ut(bilen står mitt i vägen)..o gapar o skriker så det ekar mellan husen pekar på sin blinkers... och att han ska ringa polisen (skulle allt så sätta dit mig för att vara mc-förare som han inte såg)..ja gör det säger jag i lugn ton..och att man inte ska byta två filer i på samma gång
han skriker att "era jävla motorcyklister ni far runt över allt"= Rasist
Han går mot bilen...
Jag frågar vem tror du skulle få mest ont du eller jag om vi hade krockat???
då vänder och hotar mig med att NU RINGER JAG POLISEN med moblen i högsta hugg.
Ja gör det ...fniss fniss säger jag då blir ahn helt ursinning
Jag trodde gubb f..n skulle flyga på mig
Denna gång gapar och ställer frågan om jag fattar trögt..sen hoppar han in i sin bil och gasar så han nästan kör över en tant
Duke0
blev jag plötsligt varse att det finns mc-rasister,
Det kom en gubbe i blå saab från en parkering och nästan rammar mig.
Jag åkte i på en två-filig i 50km/h på 50väg, när jag klarat mig från första nära döden upplevelsen svänger han helt plötsligt en u-sväng från den andra filen.. jag får bromsa så asfalten skrynklade sig och klarar mig med ca 0,5m.
Jag hänger mig på tutan...då till min förvåning hoppar gubben ut(bilen står mitt i vägen)..o gapar o skriker så det ekar mellan husen pekar på sin blinkers... och att han ska ringa polisen (skulle allt så sätta dit mig för att vara mc-förare som han inte såg)..ja gör det säger jag i lugn ton..och att man inte ska byta två filer i på samma gång
han skriker att "era jävla motorcyklister ni far runt över allt"= Rasist
Han går mot bilen...
Jag frågar vem tror du skulle få mest ont du eller jag om vi hade krockat???
då vänder och hotar mig med att NU RINGER JAG POLISEN med moblen i högsta hugg.
Ja gör det ...fniss fniss säger jag då blir ahn helt ursinning
Jag trodde gubb f..n skulle flyga på mig
Denna gång gapar och ställer frågan om jag fattar trögt..sen hoppar han in i sin bil och gasar så han nästan kör över en tant
Duke0