Ojävlar! Mattias! (privat tråd)

Senaste jag hörde var han mumlandes något om det positiva graviditetstestet och att han måste packa fort som faen och sticka från stan..?
Jag snappa dock inte upp vem som var på tjocken :va

Polly skrev:
Japp, och jag jagar Mattias av privata skäl! Svarar han inte på PM så får man försöka på andra sätt. :fatta! Kanske ska försöka med smsterror?
 
Caffe skrev:
Senaste jag hörde var han mumlandes något om det positiva graviditetstestet och att han måste packa fort som faen och sticka från stan..?
Jag snappa dock inte upp vem som var på tjocken :va

Jaha, därför han inte svarar asså.. Han får faktiskt se till å ta sitt ansvar! :fatta!
 
Polly skrev:
Jaha, därför han inte svarar asså.. Han får faktiskt se till å ta sitt ansvar! :fatta!

ordinary storie
:öl :krama :tuttar :slicka på tjocken :huvet :notme
 
Mattias skrev:
Åsså kör du BMW också...


Precis :)
Jag kör båge för att jag tycker att det är kul, inte för att få tjejjer lr status...
Plus att Japanska motorcyklar e gay :p

Fast det spelar ingen roll... Jag skulle tycka hon var vidrig även om jag körde Honda... :7peta
 
DreeTman skrev:
Fy fan vilken slampa! Skulle det vara min dotter eller syster skulle jag låsa in na'. :4skrika

Men fan vilken tur att man inte är det... nu kan man ju glo istället! :kär
mjo de gör dom ju på vissa ställen här på jorden!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top