Ohyfsade hojåkare?

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Jag har märkt att det vinkas betydligt mindre på mig nu än när jag hade hoj sist? (Alltså svarsvinkingar, jag vinkar alltid)
Är det en generell trend eller tycker göteborgska hojåkare särskillt illa om speedtriplar?` :(

MrEd skrev:
Jag har märkt att det vinkas betydligt mindre på mig nu än när jag hade hoj sist? (Alltså svarsvinkingar, jag vinkar alltid)
Är det en generell trend eller tycker göteborgska hojåkare särskillt illa om speedtriplar?` :(
Jag vinkar i tid och otid så mycket som möjligt, dock ej när det är för "inspirerad" körning :)

Vinka på! Skit i surkärringarna :tummenupp

MrEd skrev:
Nädå, det är bara vi andra som är avundsjuka på din coola hoj :hihi

Man kanske skulle börja med att ge fingret eller hytta med näven varje gång man möter en kollega. :yoparty
Undrar hur poppis man hade blivit då :banana

MrEd skrev:
Man kanske skulle börja med att ge fingret eller hytta med näven varje gång man möter en kollega. :yoparty
Undrar hur poppis man hade blivit då :banana
Eller varför inte prova att visa :arsele

Grymma stilpoäng. :tummenupp

BiB skrev:
Eller varför inte prova att visa :arsele

Grymma stilpoäng. :tummenupp

Den tar vi.
Skall bara grunna på hur man skall gå tillväga :3freak

MrEd skrev:

Tänk på att du hade tjejiga färger på din gamla hoj... Alla vill ju hälsa på brudar... Kan det vara så lätt?!!!? :hihi
Har nog sj inte märkt att vinkandet skulle avtagit nu... Men jag vinkar inte på några tripplar i alla fall :)

vinkar alltid jag med.. när körningen tillåter vill säga..

har dock hänt att man slänger ut en vinkning i 200+.. :3freak kan va hårigt..

jag ger finger och hytter med näven istället...roligare så! :D
nä, men jag vinkar så ofta jag kan! idag vinkade jag till två blåa farbröder på bmws... de nickade tillbaka... :rolleyes: sedan följde de efter mig en bit så jag fick sitta och svettas över blinkers, pytteskylt och db nivåer... sen drog de. :tomten

bagerah skrev:
jag ger finger och hytter med näven istället...roligare så! :D
nä, men jag vinkar så ofta jag kan! idag vinkade jag till två blåa farbröder på bmws... de nickade tillbaka... :rolleyes: sedan följde de efter mig en bit så jag fick sitta och svettas över blinkers, pytteskylt och db nivåer... sen drog de. :tomten

Hmm, va lärde du dig av detta :tungan

Nu när du snart skall bli båtägare så gäller samma där. Konstigt bara att det är samma till sjöss, som på vägen... Långsamma kan ha lite svårt att heja på de som går lite fortare.

Viktigast av allt, heja så mycke ni kan, både på land och till sjöss! :hej :hej Alltid trevligare med glada människor, än surmuppar.

Tintin skrev:
Tänk på att du hade tjejiga färger på din gamla hoj... Alla vill ju hälsa på brudar... Kan det vara så lätt?!!!? :hihi
Har nog sj inte märkt att vinkandet skulle avtagit nu... Men jag vinkar inte på några tripplar i alla fall :)

Varför inte? Är du rädd? :D

Jag är nog en sån som kan missa att vinka ibland, men inte för att jag inte vill...
Är helt enkelt bara kass på att registrera folk ibland, och det gäller om jag så promenerar, sitter i bilen eller på hojen!

Men om ni kollar i backspegeln så kan ni säkert se mej glatt försöka hinna vinka när jag vaknat ur min värld - men försent! :brinnerup :tomten

Eftersom jag är ny pojk på moppe så vinkar jag jämt till allt och alla, eller det kanske har att göra med att jag är allmänt trevlig bara. Jag vinkar till bilar, bussar, cyklar och allt men de som jag tycker är sämst på att hälsa tebax är de som åker runt på en badenbaden med 2 hjul, typ custommoppar...

Japp Kromslädarna suger på att vinka.
De är väl fullt upptagna med att brotta ner skrället i nån liten böj som man inte ens märker av själv. :lol

Ha.. jag har tänkt på samma sak.. inte så många hälsar i år... var bättre förra året fan med....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8