Nisse977
8000rpm+ känns skönt!
Rasorblade skrev:Har faktiskt hälsat på två mc-poliser osm hälsade tillbaka![]()
![]()
Det är bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:Har faktiskt hälsat på två mc-poliser osm hälsade tillbaka![]()
![]()
Jag försöker alltid vinka, men jag har så små händer så javettikatten om det synsBiB skrev:Nädå, det är bara vi andra som är avundsjuka på din coola hoj![]()
Andersflygare skrev:jag har både en kromsläde o en rejsapparat o jag vinkar på allt som rör sig...men jag måste medge att custommuppar e sura på att vinka.......fan vet varför...o Hd piloter vinkar inte ens till varandra.....måste ha med att göra att dessa 50 + farbröder håller i sig av alla krafter så fort det går mer än 80 eller så sitter dom å räknar på amorteringarna på den nyinköpta ludermagneten
Andersflygare skrev:hehe....jag stannade för en av dessa farbröder som hade fått stopp vid flygplatsen på en stor kromapparat.....han hade ringt kärringen så fick vakta dyrgripen medans han hämtade startkablar....tydligen hade han fått soppatorsk o hämtat ny soppa medans blondinen stod o vaktade.....hällde i ny soppa funkade ej......det snurrade vilt men inget hände......hämtade startkablar av nån anledning......då kom jag....lutade mig ner o vred bensinkranen till på.....o se på fan........tanten gormade o han sa inte ens tack......där har vi en som inte ens skulle hälsa på fan själv
Andersflygare skrev:hehe....jag stannade för en av dessa farbröder som hade fått stopp vid flygplatsen på en stor kromapparat.....han hade ringt kärringen så fick vakta dyrgripen medans han hämtade startkablar....tydligen hade han fått soppatorsk o hämtat ny soppa medans blondinen stod o vaktade.....hällde i ny soppa funkade ej......det snurrade vilt men inget hände......hämtade startkablar av nån anledning......då kom jag....lutade mig ner o vred bensinkranen till på.....o se på fan........tanten gormade o han sa inte ens tack......där har vi en som inte ens skulle hälsa på fan själv
flugan skrev:De är väl fåfänga å vill se tuffa ut i sitt nyflättade skägg. Tar ett tag att träna upp en tuff hälsning. Felaktig eller amatörmässig utförd hälsning kan avslöja att han inte är ngn gangztah utan är hemmahörandes i den svenska svenssonrörelsen med villa, volvo, barn och oanvända golfklubbor.
Ingen Volvo, än. Golfklubberna får gärna någon hugande spekulant lägga ett bud påflugan skrev:De är väl fåfänga å vill se tuffa ut i sitt nyflättade skägg. Tar ett tag att träna upp en tuff hälsning. Felaktig eller amatörmässig utförd hälsning kan avslöja att han inte är ngn gangztah utan är hemmahörandes i den svenska svenssonrörelsen med villa, volvo, barn och oanvända golfklubbor.
Miss_Orchidee skrev:Jag försöker alltid vinka, men jag har så små händer så javettikatten om det syns
Nja men jag vinkar alltid om ja ser nån, men ibland svichar det förbi nån på motsatt sida mellan bilarna så ja inte hinner med... man är ju inte alltförsnabb...![]()
![]()
Tjet skrev:MrEd, det var inte dig jag mötte norr om Säve vid 14-tiden idag? Såg ut som en sån hoj du har, elak framifrån sett var den i alla fall.![]()
VaMrEd skrev:Tyvärr. Har inte kört alls idag.
Var tvungen att vila kopplingsarmen. Seriös alltså. Jag har ont som fan i den. Hur patetiskt är inte det?![]()
Ingen fara. Jag är rätt bra på att spamma själv. SKÅL.BiB skrev:Vasicken kväll, och inte ute å kör
![]()
F-n att jag skulle jag ta en drös med bärs efter jobbet![]()
Hoppas man lär sig nån gång
Ursäkta att jagdin tråd
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup