Ofrivilliga ansiktsryckningar

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jag har sedan nån vecka tillbaka börjat få små ofrivilliga muskelryckningar i överläppen/straxt till vänster om den.
Inte särskillt stora så det syns inte lika mkt som det känns men frågan kvarstår ju: Är jag galen?
Eller kan det vara nån slags koppar/titan/aluminium/bly..-brist? För gudarna vet att jag får i mig mina järn. :yoparty

På vilket sätt skulle kaffe påverka?

Finns det några medicinska belägg på att kaffe skulle kunna ge ansiktsryckningar?

Jag säger: Sluta äta broccoli!

om d kn lsa det hr medladet är d fult frsk

annrs br d ska läkre

:tummenupp

Om du är en legitimerad psykolog etc och det är ett fullgott test så är min mentala hälsa säkrad. :banana

Sluta drick så mycket kaffe.

Japp, håller med. Ta bort kaffet för ett tag.:tummenupp

Men jag dricker ju bara ett par koppar kaffe i veckan om ens det sen några veckor tillbaka då jag insåg att jag hade svårt nog att hålla mig vätskefylld(?) som det var. :(
Kaffebrist?

Edit: Kan inte minnas att jag har ätit broccoli heller på många veckor(/månader?). Kaffe&Broccoli-brist? :confused:

Last edited:
Elvis läppius syndromius

elvis-presley.jpg

Stress kan visa sig på många olika sätt, själv har jag nått konstigt i halsen, rösten fladdrar liksom ibland är det inget ljud och nästa stund låter det som bara den och jag har varit pressad ett tag nu.

Du kanske har börjat bli besatt av satan? :skrämd

Annars tror jag faktiskt ärligt talat att dessa symtom är en bieffekt som orsakats av en allvarlig hojabstinens under en längre period, vilket gjort att kroppen kommit ur sin rätta balans och därmed också börjar signalera dess ohälsosamma tillstånd i ofrivilliga muskelryckningar.
Upp på en hoj snarast, besvären torde lindras omdelbart! :fakta

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...