Oflyt vid besiktning.

Dålig hoj du har, tjöööp en ny! Dem verkar ändå aldrig funka som dem ska..
Fast klart den e ju väldigt söt med dem där cykeldäcken på..

Tråkigt med sånt där oflyt, min borde nog inte gått igenom besiktningen i våras men tur att man e tjej så dem fixade å trixade å släppte igenom *ler*

det e fan fusk å vara tjej å besikta ni :tuttar ju bara å sen e det klart

Je hit hojen och den vita toppen så ska Jag besiktiga skiten åt dig!

En föredetta granne skickade sin sambo iförd värsta gå-ut klädseln och en stor påse hembakta bullar för att besikta en Granada.

Den gick igenom och såldes, dom som köpte den fick spansk flagga på rutan vid en flygande besiktning en månad senare...

Visst, men du får komma å ta bilden själv ;)

De e ju lite frästande :tungan. Doc lite väl många mil för mig :gnissla. Men om du får för dig att åka neråt i landet. Så står jag redo med en hink isvatten. Då borde de ju bli ett kort värt att spara :tummenupp

Last edited:
jag bes sist. upp på lyften, ruska i fram o bakdäck där den stog. lite lysen. sen kika han med ficklampan. provkörning oså klart.

max 15 minuter, inkl betalning.:D och provkörning, valuta för pengarna :tummenupp

Fast en erfaren bilprovare har kollat igenom ALLT viktigt på en motorcykel på mindre än 5 minuter.

Inte ens på körskolan tar stora säkerhetskontrollen 5 minuter.

Fast en erfaren bilprovare har kollat igenom ALLT viktigt på en motorcykel på mindre än 5 minuter.

Inte ens på körskolan tar stora säkerhetskontrollen 5 minuter.

Tog tid senast jag besiktade, från det att jag körde in, betalade, han kollade ljus, sen upp på lyften, NOGA kollade att det var RÄTT ramnr, sen resten av skit-titten på allt onyttigt. Klädde på sig sina goretex, medans jag ledde ut mc. En provkörning, protokoll i handen. top: 15 minuter.:)

Jag var imponerad.:rolleyes:

Tog tid senast jag besiktade, från det att jag körde in, betalade, han kollade ljus, sen upp på lyften, NOGA kollade att det var RÄTT ramnr, sen resten av skit-titten på allt onyttigt. Klädde på sig sina goretex, medans jag ledde ut mc. En provkörning, protokoll i handen. top: 15 minuter.:)

Jag var imponerad.:rolleyes:

I det militära klargjorde jag flygplan på mindre än 5 minuter, vet man vad som ska kollas och har rutin på det så tar det inte längre tid

Sist jag besiktade motorcykeln tog det en kvart utan provkörning, han ville inte provköra i snöstorm.
Fegis, jag körde ju både dit och hem.

det e fan fusk å vara tjej å besikta ni :tuttar ju bara å sen e det klart

Min föredetta hade en genomrutten fiesta som hon besiktade med slitna däck!bilfan var slut överallt med slitna sulor runt om och konstigt nog "hittade" de bara att ett däck inte klarar kontrollbesiktningen !!!!:va Håll i er nu!De tog ner bilen från lyften och bytte ut det däcket mot hennes reservdäck och godkännde bilen med blankt papper:näsblod Frågan är om de hade gjort samma för mig:rolleyes:

I det militära klargjorde jag flygplan på mindre än 5 minuter, vet man vad som ska kollas och har rutin på det så tar det inte längre tid

Sist jag besiktade motorcykeln tog det en kvart utan provkörning, han ville inte provköra i snöstorm.
Fegis, jag körde ju både dit och hem.

Värnpliktig ?

har man inte centralstöd så brukar dom ju skita i lagren, jävla oflyt du har :)

har man inte centralstöd så brukar dom ju skita i lagren, jävla oflyt du har :)

Där jag besiktade använde de en saxdomkraft anpassad till mclyften, kostar visst 500:- på verktygsboden.

Bifogat

• 70103_big.jpg
    70103_big.jpg
    11.6 KB · Visningar: 33
Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...