Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
burner skrev:, då blev det fart på moderatbandyspelarna eller ?
KawaChris skrev:det är stor skillnad att köra på en bil och att köra på en människa. Se bara på filmen om den spanska rånaren...
bebbe skrev:Gör inte det! Vissa joggare är ju tokiga. När min syrra hade häst så var dom ibland tvungna till att gena över joggingspår när dom var ute och red i skogen. Det var väll någon tokig joggare som tyckte detta var jävligt jobbigt så han/hon spännde upp en stål vajer i lagom hals höjd för att få stopp på det. Kan säga att jag och mina polare var mycket i den skogen efteråt för att förhoppningsvis hitta den skylldige:kocko
lee skrev:Om den enskilda händelsen formade din bild av joggare som ett relativt mentalstört släkte så kan du kanske förstå att rätt många inte gillar motorcyklister alls när de sett ett antal köra som svin...
electronaut skrev:Finns en lag som heter terrängkörningslagen. Det står att man inte för köra i terrängen (typ). Det finns ett undantag i lagen för banad terräng som allmänt används används för trafik. Så om löparspåret brukar användas för att åka i så är det ok? Svårtolkad lag detta hära..![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|