oFFkeFF i finrummet

Nyteknik skrev:
I så fall borde mina 57 "B-förarpoäng" ha renderat mig automatisk uppklassning; vilket jag inte har sett röken av.

Gör som jag, ansök om uppklassning om du är intresserad/snabb nog för att köra en evt EM-deltävling. Går det hyfsat fort nästa år så ska jag göra det iaf. Annars behåller jag gärna mina röda skyltar och 700 kr.....

oFFkeFF skrev:
Som sagt, du läste kanske inte allt jag skrev, eller för den delen Axxexs skrev?
Lodnert/sköld kollar inte bara placeringar, utan uppförande på banan, tider etc. Det finns snabba förare som inte blivit uppklassade direkt, för att det körts för vilt/farligt/okontrollerat.
3 Tävlingar i ryggen är inte särskilt mycket, där du iofs presterat ganska bra tider på 2 av dem, men också bara på två banor. Dock tror jag det inte är några problem för dig att bli uppklassad om du hör med Lodnert.

Vad gäller bäste b-förare, blev Leif Nielsen det mig veterligen, iofs åker han på dansk licens.

Ja, Nielsen blev bäste B-förare med 6 poäng - jag kom tvåa med 5.

Jodå, jag läste precis allt som både du och Axxexs skrev. ;)

Chris Ash skrev:
Gör som jag, ansök om uppklassning om du är intresserad/snabb nog för att köra en evt EM-deltävling. Går det hyfsat fort nästa år så ska jag göra det iaf. Annars behåller jag gärna mina röda skyltar och 700 kr.....

Det låter vettigt. :tummenupp

Chris Ash skrev:

Sen tilkommer EM-licensen på ytterligare ca 800:- efter att du betalat a-licensen! :) Så det blir 1500:- mer man betalar i licens för att få lov att försöka kvala till EM med 110% kvalgräns. Är det behov av att gå efter rankinglistan som SVEMO gör på dom som söker EM-licens så är det ingen fördel att söka den sent. Kanske ingen större risk i 125cc att det blir fullt på en svensk kvot av startade?

Axxexs skrev:
Sen tilkommer EM-licensen på ytterligare ca 800:- efter att du betalat a-licensen! :) Så det blir 1500:- mer man betalar i licens för att få lov att försöka kvala till EM med 110% kvalgräns. Är det behov av att gå efter rankinglistan som SVEMO gör på dom som söker EM-licens så är det ingen fördel att söka den sent. Kanske ingen större risk i 125cc att det blir fullt på en svensk kvot av startade?

Jag kommer inte att gråta mig till sömns om jag inte kommer med. Ser det mest som en kul grej isf.

Strandelin skrev:
:tummenupp :tummenupp
Kul kul, oFFkeFF.

Blir det en fortsättning på vårt vad, säsongen 2005 kryddat med "Rookie vs. A-förare"?

:tomten - på tillfälligt besök i fel forum

Klart vi kan fortsätta betta lite. Som sagt skylten gör ju en inte snabbare, däremot ska jag vinna vadet nästa år också ;)

oFFkeFF skrev:
Klart vi kan fortsätta betta lite. Som sagt skylten gör ju en inte snabbare, däremot ska jag vinna vadet nästa år också ;)
På tal om betting. Hur går det med Swedies vagt utlovade modul för att spela/satsa på olika förares prestationer och placeringar i SM/SO? Ser något riktigt kul framför mig.

Strandelin skrev:
På Sviestad och Gelleråsen tänker jag vara snabbare än dig så det blir besvärligt för dig att vinna nästa år... :rolleyes:

Du får se till att utveckla det till annat än tankar bara ;)

Nyteknik skrev:
På tal om betting. Hur går det med Swedies vagt utlovade modul för att spela/satsa på olika förares prestationer och placeringar i SM/SO? Ser något riktigt kul framför mig.

lat mig komma hem till sverige s`fixar jag jag natt. tills vidare kan ñnskelista pa funktioner laggas upp

*/ ?>
Back