schneberger
Bannad
så. nu är jag så jäkla trött på allt detta tjöt i alla trådar som handlar om att köra fort , att någon gnäller på att det är så långt till banan och yada yada yada.. senast i tråden om bogesundsvägsrepotaget på tv4.
så lyckas alltid en skara vilsna människor få för sig att tokkörning på landsväg och övrig outlaw mentalitet skulle försvinna bara det fanns en bana i stockholm.
ärligt talat. så jävla långt har ni inte.. största delen av sveriges befolkning har MER än 30 mil till en bana..ni har något under..
jajag. nu ska jag sluta babbla..
tanken med denna tråd är att varje gång du i en tråd känner ett starkt behov av att skriva någon korkad kommentar i samband med att du inte har någon bana och att det minsann är därför som du har rätt att köra i 200 förbi agda..
ja det är då du skall öppna denna tråden och skriva sagda mening istället..
se det som ett slags skrikrum där du kan vråla ut din ilska över avsaknaden av bana
denna tråd borde bli befolkad av kirunabor, för dom har långt.
men jag tror inte att så blir fallet ,
så skrik av er nu
så lyckas alltid en skara vilsna människor få för sig att tokkörning på landsväg och övrig outlaw mentalitet skulle försvinna bara det fanns en bana i stockholm.
ärligt talat. så jävla långt har ni inte.. största delen av sveriges befolkning har MER än 30 mil till en bana..ni har något under..
jajag. nu ska jag sluta babbla..
tanken med denna tråd är att varje gång du i en tråd känner ett starkt behov av att skriva någon korkad kommentar i samband med att du inte har någon bana och att det minsann är därför som du har rätt att köra i 200 förbi agda..
ja det är då du skall öppna denna tråden och skriva sagda mening istället..
se det som ett slags skrikrum där du kan vråla ut din ilska över avsaknaden av bana
denna tråd borde bli befolkad av kirunabor, för dom har långt.
men jag tror inte att så blir fallet ,
så skrik av er nu
, har 68mil till närmaste banan, Kemora i finland, man lastar moppan å dammar dit, brassar 2 dagar sen hem igen och är nöjd i en månad...

: