Officiella "vad jag vill ha" -tråden, vad vill du, just nu?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Tur med dejten ikväll :rolleyes:

..tror ni skansen funkar på eftermiddagen? Eller är det för uppenbart vart man vill komma..

Hmm hmm

Jag vill ha tillbaka snön som har försvunnit under natten! Nu e det juh bara jäkla slask ute! :mad: Vill ha snö snö snö!!! :tomten

// Lena

vill ha sommar va på en mc träff sitta med en grogg i handen och träffa roligt mcfolk och lite snygga killar att kika på :)

Last edited:
Jag vill ha: Att alla sveriges husdjur har en veterinärvårdsförsäkring!

Det SUGER när det kommer in oförsäkrade djur och ägaren inte har råd med vare sig behandling eller undersökning. Jag kan göra INGENTING, ägarna är ledsna och förtvivlade, jag får ont i hjärtat och djuret blir dött.
FAN! :mad: :(

Försäkra era husdjur! Det är några futtiga hundringar per år... och hålet i plånboken för veterinärvård blir betydligt grundare.

Jag dra upp till Sälen och slippa tänka på all skit här hemma, hänga i backen på dagarna och träffa sköna männsikor och festa på kvällarna... :tummenupp

Flamma77 skrev:

Det SUGER när det kommer in oförsäkrade djur och ägaren inte har råd med vare sig behandling eller undersökning. Jag kan göra INGENTING, ägarna är ledsna och förtvivlade, jag får ont i hjärtat och djuret blir dött.

Försäkra era husdjur! Det är några futtiga hundringar per år... och hålet i plånboken för veterinärvård blir betydligt grundare.

Skulle aldrig palla att jobba som veterinär, måste kännas riktigt jävligt att behöva avliva ett djur pga att inte ägaren kan betala dess vård... :(

Har just suttit och tittat på Djurpolisen på Animal planet och lipat floder...fan va hemska människor kan va... :mad:

En öl, en laptop och en fungerande vinterbil.

Fet tyskmersa, -porsche eller motsvarande samurajbil. Mycket knappar, kraft, fläsk och saker som vill gå sönder.
bmw-850i.jpg

Flamma77 skrev:

Eftersom jag adopterat min kisse och ingen klarat av en vettig åldersbestämning så fick jag inte försäkra :3freak

Hmmm...

En Ducati 999
Alfa Romeo 156 GTA
..och ett hus med garage!

lyfter tråden lite :)

jag vill ha ett JOBB NU
jag vill ha VÄRME
:yoparty

Julledigt.
Go mat.
Nytt jobb.
Hus med garage med en gixxer sjuhalva/liter i garaget.
playstation3
ny mobbe

m.m.m.m.

Jag vill ha sommar, semester, en fallskärm och en kite.

Och 1000 andra saker.

Just nu är jag lite kluven faktiskt! Antingen vill jag ha en gsxr 750 -00 eller också en 929rr!? Någon som kan säga vilken jag vill ha mest för jag har ingen aning!? :hihi

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka