Officiella "vad jag vill ha" -tråden, vad vill du, just nu?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Valentinic skrev:
Just nu är jag lite kluven faktiskt! Antingen vill jag ha en gsxr 750 -00 eller också en 929rr!? Någon som kan säga vilken jag vill ha mest för jag har ingen aning!? :hihi

Du vill ha Gixxern. :nicka

Valentinic skrev:
Just nu är jag lite kluven faktiskt! Antingen vill jag ha en gsxr 750 -00 eller också en 929rr!? Någon som kan säga vilken jag vill ha mest för jag har ingen aning!? :hihi

gixxern e fett grym :yoparty

Valentinic skrev:
Lite partisk men jag kan rekomendera gsxren antar jag. Min funkar kanon och går som ett skott och de lär väl knappast ha gjort den sämre till -00

jag vill bli klar i huset, så man kan flytta in och köpa hoj eller få en hoj vore bättre :) ,jobba mindre få mer i lön, kunna träffa min pojk mer än vad jag gör, osv kan fortsätta längre men de vill nog ni inte.

Fick mina nya skidor idag. Just nu vill jag bara stå på toppen av ett berg och se ut över ett puderlandskap :kär

Sommar som aldrig tar slut. Pengar, så ja kan handla mig lycklig. Verkar fan va de enda sättet :död

IronMike skrev:
Smålänningar...

;) pengar gör en inte lycklig. Kärlek, sommar och åka hoj friger rätt sorters endorfiner.

:pannkyss
Mhh så sant... Men sommarn hade ju ja åxå me o där ingår hojåkning. Kärlek vettifaen, går mest åt helvete. :( Skulle va den där blå/gula skönheten i garaget då :rolleyes: hon e alltid gla o se mig :kiss

:tomten Att min låtsas syrra skulle få komma över över jul och ny år :) och det är hon nu :banana Var ett år sen sist....

Hmmmm sen gärna lite mer i lönekuvertet :lol

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...