Officiella "vad jag vill ha" -tråden, vad vill du, just nu?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Jag vill ha en motorcykel och att det ska vara vår nu!
Pengar och tid över för att dra utomlands en månad skulle inte heller vara helt fel.
Och att vara så smart så att man klarade alla tentor utan plugga till dom...

Att jag kommer in på universitetet, spikdäck till enduron, ny stereo (som jag iofs ska köpa senare idag :tungan ) Men mest saknat är nog flickvän ärligt talat... Fan!! O just för tillfället är man inte ens intresserad av någon särkild, så nu kan man ju inte ens drömma. :huvet

Nä, får väl ragga upp nån 16-åring då som man kan låtsas vara kär i bara för o få ligga. Får sänka mig till övrigas nivå helt enkelt.

Nä, mer kärlek är det som behövs!

Just nu vill jag kramas lite.
Ha en fotostudio
Ledigt
Träna gym (ska snart göra det också :))

General E skrev:
Tyvär så var inte tjejerna varken lesbiska eller bi. Det var bara en prgrej.
Samma manager, Ivan Shapolov, har ett nytt projekt: En kvinna i burka som sjunger pop.

jag vet att dom inte är det, men cool bil har dom iaf.

Jag vill ha pengar. Pengar löser allt och dom som ska va töntiga och säga att man inte blir lyckligare för det, ljuger.

Jag vill att det ska bli vår nu....idag.

Då skulle jag ta ut TLs en å köra tills jag inte har lust längre...

Å så längtar jag efter en speciell tjej, precis NU. :tungan

Last edited:
don_tomazo skrev:
Jag vill ha pengar. Pengar löser allt och dom som ska va töntiga och säga att man inte blir lyckligare för det, ljuger.

Dom som säger att man inte blir lycklig av pengar har inte besökt rätt affär bara :tungan

Jag vill ha en fjärrkontroll till mitt liv! Så man kan spola tillbaka och uppleva vissa sekvenser igen! Första gången man...... o.s.v!

Men mest av allt vill jag ha min hund tillbaka! Vi fick avliva honom häromdagen! :(

Last edited:
tIgGeR skrev:
Jag vill ha en fjärrkontroll till mitt liv! Så man kan spola tillbaka och uppleva vissa sekvenser igen! Första gången man...... o.s.v!

Men mest av allt vill jag ha min hund tillbaka! Vi fick avliva honom härom dagen! :(

Samma här....

Spola tillbaka så man kanske inte hade blivit dumpad av bruden, för man skruvat med cykeln men de kanske va värt de.

Vill ha gått färdigt skolan och sitta nere i spanien med en kall öl och en bärbar dator på balkongen och skratta mig glad åt er som sitter och gnäller över att ni inte kan åka åka båge på vintern:arsele

Men denna vinter får jag plågas :död

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...