Officiella 'Köra NU' tråden

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Umeå
Hoj
2003 Ktm 640 sm
ska ut o leka lite imorgon

Imorgon blire o fara ut o leka lite om det inte gör för ont att få på hjälmen! (landa på en sten i fyllan i Onsdags) :mad:
 

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Umeå
Hoj
2003 Ktm 640 sm
har alla semester eller?

Det är ju dött som i graven här. Iofs mötte jag lite Umcc åkare tror jag vid travbanan idag. Hoppas ni hade en glassig tur med mycket glädje :D
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det är ju dött som i graven här. Iofs mötte jag lite Umcc åkare tror jag vid travbanan idag. Hoppas ni hade en glassig tur med mycket glädje :D

Lekstuga var ju ett otroligt passande namn på dig! Trevligt att ses, verkar som att det kan bli lite gasande i morgon o på lördag :)

Btw: snyggaste entrén på länge!
 

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Umeå
Hoj
2003 Ktm 640 sm
Inte planerad entré men det vart ju bra.

Lekstuga var ju ett otroligt passande namn på dig! Trevligt att ses, verkar som att det kan bli lite gasande i morgon o på lördag :)

Btw: snyggaste entrén på länge!

Trevligt att träffa lite folk båda igår och idag. Nu blire duschen sen mat och sen....det får vi se Fredag blir det lite mat och öl iaf. Eventuellt lite motard under helgen om vädret tillåter. Ännu en arbetsvecka är snart över!! Känns som en dröm.:banana
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Trevligt att träffa lite folk båda igår och idag. Nu blire duschen sen mat och sen....det får vi se Fredag blir det lite mat och öl iaf. Eventuellt lite motard under helgen om vädret tillåter. Ännu en arbetsvecka är snart över!! Känns som en dröm.:banana

Jag hade iaf hjärtat nånstans ovanför halsen :yoparty

Lär ses i kväll på AS
 

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Umeå
Hoj
2003 Ktm 640 sm
Nu sitter man o laddar!!!

Inför kvällens bravader man har vart o rakat sig, poopat och snart duschat o gjort sig fin sitter med 1:a ölen framför datorn. Känns hur nice som helst förutom att det inte är 25 grader varmt och en stor sol men annars leker livet. Rock on tonight :yoparty
 

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Umeå
Hoj
2003 Ktm 640 sm
Imorgon ska jag ut o leka!!!!

Nu har jag varit utan körning i 3 dagar nu är suget så stort att jag snart bryter ihop och lägger mig i fosterställning och ...
Imorgon såg det ut att bli vettigt väder kanske ska följa med på min första onsdagskörning?! sugen som satan iaf mkt glädje :yoparty
 

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Ort
Skellefteå
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
spontant!

Tänkte väcka liv i denna tråd och kolla om den fungerar! :Bugar

kommer att äta på max i centrum innan.
jag står tankad och klar vid Rex parkeringen kl 13.30 på söndag 21 Juli :hihi
vars fara: ja de blir någonstans majoriteten bestämmer :banana



(vid snöfall så är det inställt) :rolleyes:

Hoppas vi ses =)
 
Last edited:

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Ort
Skellefteå
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
vi blev totalt 3 som körde och det blev ca 18 mil efter mer eller mindre krokiga vägar :banana
vi hoppas på fler hojar till nästa gång :tummenupp
 

Fredrikmehlin

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Triumph Street Triple 675R -13
Befinner mig i Umeå trakten, tänkte ta och köra lite runt om stan och fördriva lite tid.
Nån som ska ut och köra idag?
Från kl 13-16. :tummenupp
 

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Umeå
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Hej.
Ny medlem här.
Jag har alldeles nyss skrivit lite om mig och min cykel under "Ny medlem" om du vill kika.

Jag lär nog åka ut och köra lite i natt. Nån gång mellan kl 11-01 på kvällen eller så. Åka runt på stan och kika runt. Brukade göra det ibland minns jag förra sommaren, finns alltid kul att se den tiden på lördagar om man inte ha något speciellt att göra.

Nån som är sugen att hänga/gasa/surra nån timme?
*hoppas*

Frid
 

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Vi är lite dåliga på att kolla den här tråden är jag rädd ... Nu vet jag att någon i kubben ogillar :gnissla detta men om det är så att du använder Facebook så knacka på i UMCC-gruppen - större chans att snabbt hitta åksällskap där tror jag :hojcbr
 

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Umeå
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Tjaba. Jag igen :>

Jag tänkte köra några svängar lördag kväll och leva om lite på stan. Tid ca 21-23 nån gång, spelar ingen roll för mig, bestäm tid du/ni om det är nån som ha lust.
Tjopp :>
 

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Umeå
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
VVF! (Våga Vägra Facebook)

Antar jag måste regga då...fan, har VVF i många många år nu :p
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top