Officiella 'Köra NU' tråden

ska ut o leka lite imorgon

Imorgon blire o fara ut o leka lite om det inte gör för ont att få på hjälmen! (landa på en sten i fyllan i Onsdags) :mad:

har alla semester eller?

Det är ju dött som i graven här. Iofs mötte jag lite Umcc åkare tror jag vid travbanan idag. Hoppas ni hade en glassig tur med mycket glädje :D

Det är ju dött som i graven här. Iofs mötte jag lite Umcc åkare tror jag vid travbanan idag. Hoppas ni hade en glassig tur med mycket glädje :D

Lekstuga var ju ett otroligt passande namn på dig! Trevligt att ses, verkar som att det kan bli lite gasande i morgon o på lördag :)

Btw: snyggaste entrén på länge!

Inte planerad entré men det vart ju bra.

Lekstuga var ju ett otroligt passande namn på dig! Trevligt att ses, verkar som att det kan bli lite gasande i morgon o på lördag :)

Btw: snyggaste entrén på länge!

Trevligt att träffa lite folk båda igår och idag. Nu blire duschen sen mat och sen....det får vi se Fredag blir det lite mat och öl iaf. Eventuellt lite motard under helgen om vädret tillåter. Ännu en arbetsvecka är snart över!! Känns som en dröm.:banana

Trevligt att träffa lite folk båda igår och idag. Nu blire duschen sen mat och sen....det får vi se Fredag blir det lite mat och öl iaf. Eventuellt lite motard under helgen om vädret tillåter. Ännu en arbetsvecka är snart över!! Känns som en dröm.:banana

Jag hade iaf hjärtat nånstans ovanför halsen :yoparty

Lär ses i kväll på AS

Nu sitter man o laddar!!!

Inför kvällens bravader man har vart o rakat sig, poopat och snart duschat o gjort sig fin sitter med 1:a ölen framför datorn. Känns hur nice som helst förutom att det inte är 25 grader varmt och en stor sol men annars leker livet. Rock on tonight :yoparty

Imorgon ska jag ut o leka!!!!

Nu har jag varit utan körning i 3 dagar nu är suget så stort att jag snart bryter ihop och lägger mig i fosterställning och ...
Imorgon såg det ut att bli vettigt väder kanske ska följa med på min första onsdagskörning?! sugen som satan iaf mkt glädje :yoparty

spontant!

Tänkte väcka liv i denna tråd och kolla om den fungerar! :Bugar

kommer att äta på max i centrum innan.
jag står tankad och klar vid Rex parkeringen kl 13.30 på söndag 21 Juli :hihi
vars fara: ja de blir någonstans majoriteten bestämmer :banana

(vid snöfall så är det inställt) :rolleyes:

Hoppas vi ses =)

Last edited:
vi blev totalt 3 som körde och det blev ca 18 mil efter mer eller mindre krokiga vägar :banana
vi hoppas på fler hojar till nästa gång :tummenupp

Befinner mig i Umeå trakten, tänkte ta och köra lite runt om stan och fördriva lite tid.
Nån som ska ut och köra idag?
Från kl 13-16. :tummenupp

Hej.
Ny medlem här.
Jag har alldeles nyss skrivit lite om mig och min cykel under "Ny medlem" om du vill kika.

Jag lär nog åka ut och köra lite i natt. Nån gång mellan kl 11-01 på kvällen eller så. Åka runt på stan och kika runt. Brukade göra det ibland minns jag förra sommaren, finns alltid kul att se den tiden på lördagar om man inte ha något speciellt att göra.

Nån som är sugen att hänga/gasa/surra nån timme?
*hoppas*

Frid

Vi är lite dåliga på att kolla den här tråden är jag rädd ... Nu vet jag att någon i kubben ogillar :gnissla detta men om det är så att du använder Facebook så knacka på i UMCC-gruppen - större chans att snabbt hitta åksällskap där tror jag :hojcbr

Tjaba. Jag igen :>

Jag tänkte köra några svängar lördag kväll och leva om lite på stan. Tid ca 21-23 nån gång, spelar ingen roll för mig, bestäm tid du/ni om det är nån som ha lust.
Tjopp :>

VVF! (Våga Vägra Facebook)

Antar jag måste regga då...fan, har VVF i många många år nu :P

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...