Officiella bilder på ZX6R 2005!

Macke skrev:
Hmmm.. Lite "bullig" bakdel...
Och vafan är det med blinkersarna? Sticker ju för fan ut en halvmeter.
Varför inte lösa det lika snyggt som på ZX10'an?? :va

om jag har förstått det är det bara U.S modellerna som får känselspröten, precis som på ZX10:an.

Ful. Den nya kutsen påminner mest om en gigantisk toalettring. Snyggaste kawan för femte året i rad är är säta-ex-tolvhundran.

Akesson skrev:
om jag har förstått det är det bara U.S modellerna som får känselspröten, precis som på ZX10:an.

Precis så är det. Euro-modellerna får integrerade blinkers i kåpan och mini bak som på 10:an.

Teddy skrev:
Ful. Den nya kutsen påminner mest om en gigantisk toalettring. Snyggaste kawan för femte året i rad är är säta-ex-tolvhundran.

Håller med om kutsen till viss del (kutsen på gamla zx-6r var ju för för övrigt fulländad imho) men att säga att zx-12:an är snygg är ju som att säga att Calista Flockhart (ally mcbeal) borde banta. Det är ju få sporthojar (förutom Hayabusa) som är fulare än ZX-12. Ska dock inte säga för mycket innnan jag sett den i verkligheten.

Stor förbättring jämfört med den "gamla" 6an, snyggaste Kawan i programmet just nu, mycket najsare än 10an, framförallt bakdelen. båring med seatpipe dock... :näsblod

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard