Officiella bilder på ZX6R 2005!

Macke skrev:
Hmmm.. Lite "bullig" bakdel...
Och vafan är det med blinkersarna? Sticker ju för fan ut en halvmeter.
Varför inte lösa det lika snyggt som på ZX10'an?? :va

om jag har förstått det är det bara U.S modellerna som får känselspröten, precis som på ZX10:an.

Ful. Den nya kutsen påminner mest om en gigantisk toalettring. Snyggaste kawan för femte året i rad är är säta-ex-tolvhundran.

Akesson skrev:
om jag har förstått det är det bara U.S modellerna som får känselspröten, precis som på ZX10:an.

Precis så är det. Euro-modellerna får integrerade blinkers i kåpan och mini bak som på 10:an.

Teddy skrev:
Ful. Den nya kutsen påminner mest om en gigantisk toalettring. Snyggaste kawan för femte året i rad är är säta-ex-tolvhundran.

Håller med om kutsen till viss del (kutsen på gamla zx-6r var ju för för övrigt fulländad imho) men att säga att zx-12:an är snygg är ju som att säga att Calista Flockhart (ally mcbeal) borde banta. Det är ju få sporthojar (förutom Hayabusa) som är fulare än ZX-12. Ska dock inte säga för mycket innnan jag sett den i verkligheten.

Stor förbättring jämfört med den "gamla" 6an, snyggaste Kawan i programmet just nu, mycket najsare än 10an, framförallt bakdelen. båring med seatpipe dock... :näsblod

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul