Officiella 19:00 Åka-tråden!

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Nej men det är såhär, eftersom vi har väldigt många aktiva facebook-användare (140+ i gruppen) så blir det ganska spontana åkningar på eftermiddagar och helger. Skulle vi skriva här när vi bestämmer oss för att dra ut så skulle nästan ingen hinna se det förräns vi redan är ute och pumpar. Men en relativt vanlig tid är 19 på vardagar iaf. Men vi har ingen bestämd åkadag utan vi tar det som vädret kommer bara osv. Du är jättevälkommen självklart men det är klart lättare att vara med på noterna om man är med i gruppen på facebook. Vi ska även beställa tröjor om några veckor. Våran grafiker håller på och designar loggan och jag va och fixade en prislista av en av mina kontakter som har tryckfirma i stan osv. Kommer köra på Hoodies och T-shirts av den bättre kvalitén men kommer ändå inte bli "skitdyrt". Priset kommer ligga under dom officiella SH-tröjorna iaf men exakt hur lågt får jag räkna på när vi bestämt exakt vad vi ska ha med på tröjorna osv.

~Sign~ Foccan
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
varför skulle ingen hinna se det här? Om man hinner se det på FB så borde man kunna hinna se det här oxå?! FB har stigit åt hjärnan på folk, både FB och SH ligger ju på nätet så så svårt kan det ju inte vara att skriva en rad här oxå när man skriver på FB?!

Hur blir trycken på tröjorna, kan ev vara intresserad av en!!!
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Fast där kan vi dessutom chatta med varandra osv, sen dom flesta som har facebook har det oftast alltid öppet så fort dom sitter vid datorn. Är väl mest att dom flesta inte har som vana att sitta och ha SH öppet där man dessutom måste uppdatera hela tiden till skillnad från facebook-gruppen som uppdateras automatiskt och där man ser direkt om någon skriver något nytt osv. Så varför ingne skull hinna se det här svarar jag väl: För att folk är väldigt inaktiva här på SH och kollar det bara max 1 gång om dagen eller en del bara 1 gång i veckan, och många som jag vet mindre än så. Så vet inte vad jag ska säga till dig riktigt :p Det skrivs ju om större körningar osv här också ibland, men då får man ju vara beredd på en samkörning typ varannan månad eller nått istället för varannan dag typ som på fejjan :p Säger mest som det är att dom flesta hänger där, välj själv hur du vill göra :)

Och tröjtrycket är inte helt bedtämt :) vi har en grafiker som jobbar på olika designer och vi håller just nu på att rösta fram en slogan, återigen så ligger den listan osv i gruppen på facebook :)
 
Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Hade jag inte skjutit en packning på dämparen igår kväll så hade jag kommit!!! Var det några som körde igår? jag kom lite sent till stan ca 19.10 och letade efter några att åka lite med....
 

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Hade jag inte skjutit en packning på dämparen igår kväll så hade jag kommit!!! Var det några som körde igår? jag kom lite sent till stan ca 19.10 och letade efter några att åka lite med....

Var ett par ute och snurrade igår kväll, idag blev vi 7 st. Kommer bli körning imorgon också.
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Idag blir det volleyboll klockan 19 vid ångströms lab.... Ska försöka fixa en tillfällig packning till dämparen, orkar ju inte vänta på en firma i USA som ska leverera..... Hur är körstilen i gänget, lugnt, fort eller race!?
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Väldigt blandat :) allt därimellan. Typ ingen som idiotkör(kör om på fel sida osv) men kan gå rätt fort ibland :) eftersom vi har allt från nybörjare till folk som tävlar i motard o dyligt så blir det sköna blandningar :) sen har vi även vissa som jag tror tävlar i vem som kan lägga hojen flest gånger på en säsong :p
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top