Officiella 19:00 Åka-tråden!

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Uppsala
Hoj
98 Honda Hornet 600
Yes jag och Fallinator åker flitigt iaf. Men har dessvärre inte varit så långt utanför Uppsala än så vet inte riktigt hur vägarna ser ut utanför så mkt. Mest tagit ut hojen någon gång om dagen sådär sista veckan för att rasta den lite i Uppsala :)

Undra om det var er ja såg utanför Willys i veckan som var. Minns inte vilka hojar det var riktigt men inte omöjligt att det var ni :tummenupp trevligt. Ne tror det är dumt att ge sig ut på dom allra minsta vägarna runt stan än iaf. Men man får väl åka och kika efter lite. :va
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Hm om det va ute på gamla E4an utanför så mkt möjligt, men vi va aldrig in yill Willys. Så ni vet så finns Sporthoj Uppsala på facebook där vi skriver mer aktivt om åkträffar och så :) välkomna
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Vi är några som ska ut och åka idag, samling 16-16.15 vid max vid fyra mackarna :)
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Tack för en kanontrevlig körning idag :) Vi vart dock bara 3 stycken(hade varit 4 om inte Fallinator dragit till sthlm istället för att det kliade för mycket för honom :p) Dom som dök upp va jag, knärten och Berglund. Va mycket trevligt och gick kanske lite väl fort ibland ute på landet, precis som det ska va egentligen xD Hoppas fler dyker upp nästa gång. Och påminner igen för er som inte hittat dit än: Sporthoj Uppsala @ facebook
Peace!
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
I det fina vädret så tänkte vi passa på och åka lite idag! Samling kl.19 vid 4 mackarna(vid Max) :) hoppas vi får ihop ett gäng!
 

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Uppsala
Hoj
98 Honda Hornet 600
I det fina vädret så tänkte vi passa på och åka lite idag! Samling kl.19 vid 4 mackarna(vid Max) :) hoppas vi får ihop ett gäng!


Såg att ni slutit gruppen på FB hur gör man för att gå med?
Mycket bra val att göra tycker ja men frågan är hur ni tillåter folk nu bara!?

Ansöker man :p ?
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Såg att ni slutit gruppen på FB hur gör man för att gå med?
Mycket bra val att göra tycker ja men frågan är hur ni tillåter folk nu bara!?

Ansöker man :p ?

Yes bara att ansöka om att gå med så accepteras du ganska snart (oftast inom max några timmar). Mycket välkommen :tummenupp

Tack killar och tjej som va med idag! Vart ju en toppenrunda om lite kallt om fingrarna i slutet men det va det värt! Lät som att dom flesta va sugna på en till gruppkörning i helgen då dom säger att det ska bli fint väder! För dom som måste planera lite mer så kan jag redan nu säga att det blir antingne Lördag eller Söndag, troligtvis Söndag eller båda dagarna. Vi kommer mötas upp troligtvis någon gång runt 16-16.30 och vid "vanliga" stället som numer blivit Max vid 4 mackarna istället för "pumpen" inne i stan. Kommer väl lägga upp ett inlägg här efter att vi bestämt exakt vilken tid osv. Annars som sagt så är det bara att ansöka till Sporthoj Uppsala på facebook om man vill vara med i diskussionerna lite mer frekvent och se fler uppdateringar osv :) Peace! :tummenupp
 
Last edited:

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Yes bara att ansöka om att gå med så accepteras du ganska snart (oftast inom max några timmar). Mycket välkommen :tummenupp

Tack killar och tjej som va med idag! Vart ju en toppenrunda om lite kallt om fingrarna i slutet men det va det värt! Lät som att dom flesta va sugna på en till gruppkörning i helgen då dom säger att det ska bli fint väder! För dom som måste planera lite mer så kan jag redan nu säga att det blir antingne Lördag eller Söndag, troligtvis Söndag eller båda dagarna. Vi kommer mötas upp troligtvis någon gång runt 16-16.30 och vid "vanliga" stället som numer blivit Max vid 4 mackarna istället för "pumpen" inne i stan. Kommer väl lägga upp ett inlägg här efter att vi bestämt exakt vilken tid osv. Annars som sagt så är det bara att ansöka till Sporthoj Uppsala på facebook om man vill vara med i diskussionerna lite mer frekvent och se fler uppdateringar osv :) Peace! :tummenupp

Verkligen en toppen runda! Hade själv inga problem med kylan ( gubb gore-tex ftw!), däremot blev det satans mörkt. Tur att man hade Foccans baklykta att sikta in sig på!:yoparty
 

MrFluke

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
Hayabusa
Haha, ja en jävligt shysst repa igår! Gubb-goretex ftw!!
Ja härligt att ha en skadedjursrensare i gruppen :) Blev lite småmörkt på väg hem, även för mig som har klarglas så jag kan ju bara gissa hur det var för er med färgat visir haha.
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Blir körning både idag och imorrn! Samling 16.00 vid max vid 4 mackarna :) välkomna
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Kanonturer! Bilder från idag kommer upp på sporthoj uppsala på facebook och kanske får upp nån gruppbild här också på våra nunor i sigtuna xD Tack alla som va med :)
 

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Pengar till lack.... Är fattig student nu och hojen står grundad med nysatta dekaler och väntar på lite lack och klarlack.....
Sen kostar det att försäkra oxå har jag hört....:gnissla

Jaså du har fastnat i det träsket nu! Know the feeling!
Ok men hoppas du får ihop den något i sommar iaf=)
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Dom som inte va med på dagsturen idag missade verkligen ngt! Tack alla som va med! 14 hojar och 17 pers vart vi :) Riktigt soft väder och väldigt trevligt i allmänhet! Måste göras om! Va sjukt skoj! :D
 

Mlscrew

Ride like you stole it
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 950 SMR -08
Vill också.....måste köpa hoj snart...


Jag kan fan inte bestämma mig bara
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top