Officiella 19:00 Åka-tråden!

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Hotell Gripen
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Vi kom överens i en annan tråd om att ses vid pumpen 18.00. Ju fler desto roligare:)
 

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Uppsala
Hoj
98 Honda Hornet 600
Man får väl skämmas lite för ja gled förbi pumpen förra veckan utan att stanna o prata

Åkte iaf med Ninjan och en polares Zxr 750 någon som såg oss? :p

Var iaf ett gäng som hängde där då.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Halloj!
Någon mer som är hemma och sugen på att köra hoj
(alltså nu på dan och inte kl19 ikväll)?
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen 30min och se
om någon svarar... :)
Kollar in här om en stund igen också.

Edit: Häpp, får väl köra själv då. Tar en sväng förbi pumpen...
 
Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
varför är ingen vid pumpen klockan 19 ??? , inte jag heller av giltiga skäl oftast(barn), men jag hörde att det oftast är tomt och att man inte samlas, why? Kör igång nu, jag kommer garanterat att masa mig ner vid tillfälle jag med!

Ni som vill åka i grupp, åk ner till pumpen, gör alla det som var tänkt blir det snurr på gruppkörningarna här i stan igen!:tummenupp
 

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2st Cbr1000rr-08
varför är ingen vid pumpen klockan 19 ??? , inte jag heller av giltiga skäl oftast(barn), men jag hörde att det oftast är tomt och att man inte samlas, why? Kör igång nu, jag kommer garanterat att masa mig ner vid tillfälle jag med!

Ni som vill åka i grupp, åk ner till pumpen, gör alla det som var tänkt blir det snurr på gruppkörningarna här i stan igen!:tummenupp

ja riktigt surt!! stog där o inte en pers, åkte en sväng o kom tibax, som tur kom petter så de blev en sväng ändå :tummenupp
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Dålig uppslutning i år tycker jag! Har varit där några gånger men vi blir max 4 st..... Lite trist faktiskt!
 

Garp

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Umeå
Hoj
R6 -00
varför är ingen vid pumpen klockan 19 ??? , inte jag heller av giltiga skäl oftast(barn), men jag hörde att det oftast är tomt och att man inte samlas, why? Kör igång nu, jag kommer garanterat att masa mig ner vid tillfälle jag med!

Ni som vill åka i grupp, åk ner till pumpen, gör alla det som var tänkt blir det snurr på gruppkörningarna här i stan igen!:tummenupp

Ska vi inte planera in något datum lite längre fram och sikta på iaf en 10+ åkning? Kanske fler som kan om det blir mindre spontant, om man nu kan kalla det så.
Tycker jag ser en hel del hojar snurra i stan men inte så många vid pumpen som väntar på fler.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
varför är ingen vid pumpen klockan 19 ???
Jag äter ofta kring den tiden, så ska jag hinna dit till 19 är det bra om det står någon rad här så jag kan slänga i mig något och sticka iväg och eventuellt värma mat sen när jag är hemma igen.

Ska vi inte planera in något datum lite längre fram och sikta på iaf en 10+ åkning? Kanske fler som kan om det blir mindre spontant, om man nu kan kalla det så.
Det låter som en bra ide tycker jag.

Någon som är taggad på att dra ut och mörda mygg så här på kvällskvisten förresten?? Lite behagligare temperatur nu också...

Ser inte allt för roligt ut veckan som kommer:
http://www.yr.no/sted/Sverige/Uppsala/Uppsala/langtidsvarsel.html
 
Last edited:

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Jag slutar om en halvtimme. Drar förbi pumpen strax efter 19 ikväll o kikar om några av er är på plats... dvs om inte skyfallet brytit ut än :)
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top