Officiella 19:00 Åka-tråden!

Jag är på å dra en repa... måste bara slänga i mig käk när det kommer hem (päronen är å köper sushi :)) PMar dig mitt nr StyxXx

Fuck! Vad klockan var mycket. står och steker pannbiffar nu och klockan är redan 18:30. Sen har jag lovat film oxå... Ska nog smita ut en timme själv iaf, men hinner nog inte en hel repa tyvärr.

Jag är på å dra en repa... måste bara slänga i mig käk när det kommer hem (päronen är å köper sushi :)) PMar dig mitt nr StyxXx

Najs, hoppas vi blir några!
Jag kan ju knappt några schysta vägar bara sådär... måste fundera på ett!:D

Toppen roligt att hon klarade kortet :tummenupp Det skulle vara roligt att få va med men man kanske får hänga på så gott de går bara ; ). Övning ger ju färdighet :tungan[/QUOTE]

Snart kan du oxå få följa med:krama
Kanske redan på lördag om vi har tur:)

Någon som tänkt ut och gasa lite ikväll? Gäller att passa på medans det är uppehåll.

Någon som tänkt ut och gasa lite ikväll? Gäller att passa på medans det är uppehåll.

Det var ju rörken idag! Du får fixa ordentliga skydd så du kan dra dit och köra ;)
Jag kommer inte kunna köra de två kommande måndagarna (är bortrest) men annars satsar jag på att köra varje måndag, och eventuella söndagar om jag inte jobbar :tummenupp

Några som är sugna på att dra ut och bomba idag? ska tydligen vara fint hela kvällen :banana

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back