Officiella 19:00 Åka-tråden!

Jag är på å dra en repa... måste bara slänga i mig käk när det kommer hem (päronen är å köper sushi :)) PMar dig mitt nr StyxXx

Fuck! Vad klockan var mycket. står och steker pannbiffar nu och klockan är redan 18:30. Sen har jag lovat film oxå... Ska nog smita ut en timme själv iaf, men hinner nog inte en hel repa tyvärr.

Jag är på å dra en repa... måste bara slänga i mig käk när det kommer hem (päronen är å köper sushi :)) PMar dig mitt nr StyxXx

Najs, hoppas vi blir några!
Jag kan ju knappt några schysta vägar bara sådär... måste fundera på ett!:D

Toppen roligt att hon klarade kortet :tummenupp Det skulle vara roligt att få va med men man kanske får hänga på så gott de går bara ; ). Övning ger ju färdighet :tungan[/QUOTE]

Snart kan du oxå få följa med:krama
Kanske redan på lördag om vi har tur:)

Någon som tänkt ut och gasa lite ikväll? Gäller att passa på medans det är uppehåll.

Någon som tänkt ut och gasa lite ikväll? Gäller att passa på medans det är uppehåll.

Det var ju rörken idag! Du får fixa ordentliga skydd så du kan dra dit och köra ;)
Jag kommer inte kunna köra de två kommande måndagarna (är bortrest) men annars satsar jag på att köra varje måndag, och eventuella söndagar om jag inte jobbar :tummenupp

Några som är sugna på att dra ut och bomba idag? ska tydligen vara fint hela kvällen :banana

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!