Officiella 19:00 Åka-tråden!

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Ja kan vara bra med en tid!
Helvete va varmt det är ute idag! 31grader på balkongen!!!


Vad glad jag blir för din skulle som får sitta på balkongen och fika i solen, verkligen... men jobba på kontor är skoj det när solen skiner. Snart får jag äran att flytta till en plats utan fönster med, ännu bättre. Jag är inte bitter :D

Men 13 Lördag vid pumpen får det bli då!
 

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
Såna här dagar ska man vara bitter om man jobbar, så skärp dig :rolleyes: Har 25 grader på kontoret och snart ska jag dra på mig skyddskläder och leka med glasfiber, ahhh.
 

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Vad glad jag blir för din skulle som får sitta på balkongen och fika i solen, verkligen... men jobba på kontor är skoj det när solen skiner. Snart får jag äran att flytta till en plats utan fönster med, ännu bättre. Jag är inte bitter :D

Men 13 Lördag vid pumpen får det bli då!

Blir nog för varmt att åka nu när solen ligger på så här... :mad: fan jag som vill åka nu! Annars är det ju jätte mysigt i skinnstället en sån här dag...
 

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Hehe, livet är hårt. Tur att man har glass iaf :tummenupp (så nu kommer man bli fet också :D )
 

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Uppsala
Hoj
98 Honda Hornet 600
Octofinger Äh ta me dig tjejen o övningskör lite landsvägskörning o kurvtagning :)

Blir vi ju fler med, sj drar ja till stranden snart får se om ja hinner hem innan 19:00 annars får man väl glida lite sj.

Tycker fortfarande en MSN lista vore toppen för då kan man åka precis närsom... om man känner sig sugen och slipper vänta till 19:00 för oss som är på semester tex

Bara PM a msn om ni håller me så blire kanske glida lite på dagtid med.

Ha d gött!
 

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Jag skippa körningen när intresset var svalt, ansen har inte fått sin hoj och inte så många andra verkade vara på, så jag drack öl i solen istället på carl philip (under terassen mittemot pumpen). Det var lite olika hojar som var där under dagen, ett gäng på fyra verka dra iväg o köra, nån gsxr o lite motarder, någon här?)
 

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Jag skippa körningen när intresset var svalt, ansen har inte fått sin hoj och inte så många andra verkade vara på, så jag drack öl i solen istället på carl philip (under terassen mittemot pumpen). Det var lite olika hojar som var där under dagen, ett gäng på fyra verka dra iväg o köra, nån gsxr o lite motarder, någon här?)

OM jag säger så här man va inte speciellt sugen på att dra på säg skinnstället i 33grader... :3freak
 

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Ort
Öland
Hoj
Hojlös =(
Jag och en polare tänkte ta oss en tur på onsdag, någon som är sugen på att hänga på? 19.00 vid pumpen som vanligt.:tummenupp
(Om det regnar eller liknande så blir det självfallet inte av.)
 

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Jag och en polare tänkte ta oss en tur på onsdag, någon som är sugen på att hänga på? 19.00 vid pumpen som vanligt.:tummenupp
(Om det regnar eller liknande så blir det självfallet inte av.)

Låter trevligt, jag hänger på om jag har tid :tummenupp
 

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Jag och en polare tänkte ta oss en tur på onsdag, någon som är sugen på att hänga på? 19.00 vid pumpen som vanligt.:tummenupp
(Om det regnar eller liknande så blir det självfallet inte av.)

En polare, jag och Octofinger kommer också :tummenupp
 

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Då köper jag fika på dånken, för ingen tänkter väl äta nått ansen har gjort :confused:, det är ju äkligt!















Förlåt ansen :D


kan inte tänka mig att han ställer sig o bakar precis, fastän jag tror att han skulle passa i förkläde :D


verkar som vi blir ett par stycken ändå :) kan väl meddela vad dem säger om vädret från typ torsdag ska det börja blir regn o sämre väder så passa på alla glada hojåkare!!! :yoparty

jag och kanske två tre polare från sthlm kankse kommer imorgon till 19 vid pumpen!!!!

som sagt i tidigare inlägg vi godtar INGA KANSKE inlägg här :tungan

klart som F att ni ska med nu medans vädret håller!!! :yoparty
 
Last edited:

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
Jag hakar å på ikväll. Förhoppningsvis blir det inget ångmoln bakom mig den här gången (riskokare, jadå).

Fast nu kanske jag skriver i fel tråd...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top