Officiella 19:00 Åka-tråden!

Liten intressekoll för ikväll om det är fint väder vill säga ser inte så lovande ut här iaf.

Men tänkte höra mig för, står sj o funderar på krogen annars eller nått annat.

Men vore kul o se om någon är sugen om vädret vill bättre på sig lite vill säga.

vist är jag med men vädret vill sig inte såg att det börgade rengna nu

Håller med ska nog ut o kika om ja lyckas byta oljan på hojen... men blir vi några st så kanske man kan dra en träff men vädret är som sagt inte på + sidan än iaf.

Så ja avaktar blir nog inte 19 i så fall iaf.

Håller med ska nog ut o kika om ja lyckas byta oljan på hojen... men blir vi några st så kanske man kan dra en träff men vädret är som sagt inte på + sidan än iaf.

Så ja avaktar blir nog inte 19 i så fall iaf.

som sagt mina brallor är inte klara hos lelles än annars hade jag varit på... :rolleyes:

Ne får nog bli hemma för min del med bytte olja o filter ikväll iaf så nu är pärlan :) färdig skulle bara behövas poleras upp lite.

var på väg hem med kawwan....mötte 4 st hojjar vid ekonomikum.... gjorde direkt en u-sväng å hakade på ;) visade sig att dem skulle till mcdonalds å möta upp en till kille....till slut blev vi 3 sportisar å 3 motarder...mycket trevlig tur på 1.5 timme....synd att ja bara hade sovit 3 timmar inatt...var verkligen inte på hugget men försökte iallafall ;)

så jäkla trevligt när man bara kan slå följe....trevligt folk dem här med hojj ;) haha...

Hej ny här på forumet. Var ute och åkte igår mötte 2 sporthojar och en motard utanför Järlåsa när jag stod och kollade kartan efter lite grusväg..

Hänger gärna med och kör lite framöver vad jag fattar är det bara att dyka upp vid pumpen.:tungan

Mvh
Anders

var på väg hem med kawwan....mötte 4 st hojjar vid ekonomikum.... gjorde direkt en u-sväng å hakade på ;) visade sig att dem skulle till mcdonalds å möta upp en till kille....till slut blev vi 3 sportisar å 3 motarder...mycket trevlig tur på 1.5 timme....synd att ja bara hade sovit 3 timmar inatt...var verkligen inte på hugget men försökte iallafall ;)

så jäkla trevligt när man bara kan slå följe....trevligt folk dem här med hojj ;) haha...

Ja det blev en nice tur trots att det droppade lite regn i början av turen!
Alltid kul med sällskap när man är ute och kör!

Hej ny här på forumet. Var ute och åkte igår mötte 2 sporthojar och en motard utanför Järlåsa när jag stod och kollade kartan efter lite grusväg..

Mvh
Anders

Ja det var oss som du mötte! Nästa gång får du hänga på!:tummenupp

Last edited:
Sommar och sol :) ikväll händer det

La upp en tråd om träffen ikväll... svara gärna där om ni kommer samt hör gärna runt med polare och liknande

Vore kul om vi blir några st som faktiskt samlas.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3692851#post3692851

ses ikväll :)

Jag är på som bara den!:tummenupp
Är det utanför huvudingången till plantagen då som gäller?
Får man fråga varför man inte ska samlas vid pumpen som vanligt istället?:confused:

EDIT:
Och nu vill jag se riktigt många glada hojpiloter! Verkligen dags att styra upp gruppåkningarna i den här staden!:tungan

Ses vid plantagen strax innan kl 19, full rulle!

Last edited:
nån som ska ut en sväng i kväll ?? tänkte dra till platagen en sväng vid sju halv åtta

Jag skall umgås med damen ikväll tänkte jag, men åker gärna lite någon annan kväll :tummenupp

jag ska nog ut en tur nu på dagen iallafall !!!
med gröna faran ;) svarta hingsten står kvar i hagen....

kommer befinna mig runt dalby,wik å lite inne i stan...;)

ska vi ta en blind-date ? ;)

Ja låter lockande hinner dock inte sminka mig och sätta på mig deo men det går väl ändå :tuttar

Last edited:

Det va tamejfan precis vad jag behövde! :yoparty
Fick nog en kick av dem där korvarna på vägen hem :tuttar
Tackar för idag, hoppas det blir mera sånt!

jo akke...en mycket trevlig dagstur..favoriten var ändå att bli matad av din kvinna ;) korv+bullar till förbannelse....konstigt att du inte e en liten tjockis....haha....

jo akke...en mycket trevlig dagstur..favoriten var ändå att bli matad av din kvinna ;) korv+bullar till förbannelse....konstigt att du inte e en liten tjockis....haha....

Så det va okej att fika så mycket ändå :P
Jag som försöker lägga på mig några kg :D

Hoppas vi får med oss några fler likasinnade nästa gång!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman