Officiella 19:00 Åka-tråden!

blir nog ganska lugnt....båda jag å ricke har nya hojjar....beror på väg åsså iofs...man har ju sinna favvisar å då brukar det kunna slå slint i skalln...;)

Har ny hoj själv så ett lugnare tempo skulle passa till att börja med!:tummenupp
Förhoppningsvis dyker jag upp något innan kl 19.00 @ pumpen(Mitt emot forex, right?) då:)

trevlig tur får jag säga ;)

Var faktiskt själv ute, men för sent och i fel kläder.. var ute en sväng först sen svängde jag ner och kollade om någon var där efter sin tur vid 20:45, men det stod bara en gamm-blade där utan förare... hoppas ni hade en bra tur!

synd....yepp vi var 2 motarder å 2 sporthojjar....körde lurbo-hammarskog-dalby-wik sen ut emot vänge...blev väl en 1.5 timmes tur....jag fick leda för ja kunde vägen....;)

Vi blev bara 2, Thor(?) och jag men det blev en bra tur där vi delade med oss av fina väger runt sigtuna/långhundra... Sen när vikom tillbaka till pumpen vid 21:15 tiden , då var det mycket hojar! Kul att pumpen lever!

Jobbar sista dagen i morgon. Sen blir det semester. Börjar i aug här i uppsala igen och då ska jag ha hojjen med. Hoppas man kan få hjälp med vägval mm då.
Ha det

Vi blev bara 2, Thor(?) och jag men det blev en bra tur där vi delade med oss av fina väger runt sigtuna/långhundra... Sen när vikom tillbaka till pumpen vid 21:15 tiden , då var det mycket hojar! Kul att pumpen lever!

Tackar för vägtipsen och det trevliga sällskapet.

/ Anders

Kvällstur ??? jag kommer vara nere vid pumpen vid ca: 20:45-2100 å tar en cigg sen drar jag ut en timme å kör lite.....blir nog antingen ut emot wiks slott...gamla vägen ut..eller gamla e4:an ut emot arlanda.....om nån e på !?

ångrar mig...ska ut till en tjejkompis å fika ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman